jag saknar dig som fan alltså

all i know is i am lost
how am I gonna be
strong without you
I need you by my side

du förstörde min dag, tack idiot!

hej på er! vaknade runt 8 idag & åt frukost. sedan gick till bussen som gick vid 8.40. var i serveringen idag igen, rätt stressigt & pinsamt att hämta massa tallrikar. börjar bli enformigt med eftersom jag bara får göra en sak hela tiden, inte stå i kassan eller något. håll ut i 7 dagar till, åsa! wiiiie :) slutade 14.30 & tog bussen hem. självklart åker han förbi. ska äta lite nu & väntar på att mamma ska komma hem. ska åka till stan & kolla på en grej på JC, sedan springa en runda med tjejerna, awesome! när jag kommer hem är ellen förmodligen här, hon sover här inatt för hon börjar typ vid 6 imorgon eller något?! ha det bra allihopa, PUSSSS

unhappy without you

jag tänker på förr, och jag vill alltid minnas. i både glädje och sorg känner jag tårarna rinna. när jag tänker på dig pirrar det i hela kroppen, det har alltid varit dig som jag ser under ögonlocken. för jag blir varm i kroppen när jag ser dig och hela världen stannar upp när du rör vid mig. det står skrivet i stjärnorna att det ska vara du och jag, ända sen första dagen jag va med dig har det kännts bra. den dagen fatta jag att äkta kärlek faktiskt fanns. och långt inne i mitt hjärta har du en speciell plats. den platsen är din och kommer alltid vara för det är alltid vi två, alltid vi bara

du lärde mig vad kärlek var nu kan jag inte glömma. den kärlek som du gav, den som jag ser när jag blundar. i mitt hjärta stannar du till dagen jag dör för du var den bästa och det är dig jag lever för.

just go away because i am in love with you

hejsan :) gick upp & duschade idag och åt frukost, sedan gick till bussen. ska ha 2 veckor praktik nu eller APL som det heter. jag är på bowlingmagasinet hihi :) det var rättså roligt faktiskt. först fick jag bara torka alla borden, stolarna, fönsterna. sen när alla folk kom och åt var jag i serveringen. dukade av tallrikar, flaskor och sånt. skööna tider med, från 9-14,30 varje dag :) tog bussen hem vid 14.40 & la mig direkt i sängen, sov en stund & nu sitter jag här! har riktigt skööna tider, börjar 9 och slutar halv tre varje dag, chilll :) PUSSHEJ ♥

sundayyy

fredags: bowlade vid 19 & jag förlorade inte, wiiie!
lördags: vaknade vid 8 & åkte ut i backen till kvart i 9, vi skulle vara dom som åkte vagn nummer 1 i liften & första åket på dagen, & det blev vi också, så grymma hihi! jag, sämstaellen & clara :) åkte alla backar i Idre fjäll! sista dagen vi åkte skidor, men det var nog den roligaste också fan. satt en kille i "lifthuset" som vi hälsat på hela veckan, så han borde känna igen oss nu haha. sen i lördags var han i liften igen & vi vinkade som vanligt. han bruka vinka tillbaka men det gjorde han inte, utan sen hörde vi" hejhej" i högtalarna. haha snacka om att det var pinsamt :') gulligt! som sagt, åkte alla backarna, sen vid 15.30 åkte vi till vildmarksnästet & drack varmchoklad med grädde& mashmallows för sista gången där detta året. träffade även två goa filurer där hah, robin & ante :) ruuligt! sedan hem till stugan & duschade och så. åt pizza & ssedan marängswish, bra avslut på en bra vecka! ♥
söndags(igår): åkte bil hela dagen faktiskt. vaknade vid 8 & åt frukost sen packade ihop allting & städade. vid halv 11 rullade vi mot småland. tråkigt, vill verkligen inte hem till all skit, skitghåla! sov det mesta av resaan :) kom hem runt 21 & slängde mig i soffan, dödstrött. somnade rätt tidigt också. bilder kommmer till helgen eller något :)

Hur kan man plötsligt behöva någon så? Hur kan det bränna i en av saknad efter någon man aldrig haft och hela tiden vetat att man aldrig skulle få?

bloggade inte igår som ni märkte. det va värsta snökaozen i backarna & blåste. Likadant idag, det låg 10cm snö i backarna så man inte kunde åka typ. Rätt tråkigt! Åkte skidor till 12 sedan hem och åt, sen orkade vi inte gå ut mer, hoppas det blir bättre väder imon! Istället satte vi på bastun & bastade, rullade i snön & duschade, mysigt!! trodde det skulle vara skit kallt, men det va skönt har precis ätit & nu vid 19 ska vi bowla, hörs imon! Puss

21.40

halllo vaknade idag lite senare än vanligt, det var -20 grader ute men det var bara att klä på sig & ut i backen. hade 2 underställ, 1 mjukisbyxor,5 tröjor, 1 flis & jacka. det var verkligen kallt ute men jag klarade mig! Vid en lift var det -22, brr! åkte den brantaste backen idag, utav dom som är öppna. så härligt när backarna är nypistade & jättefina. åkte in t stugan vid halv 12 och åt, sedan ut igen. Strålande sol & knallblå himmel, kan det bli bättre?! vid 15 åkte vi till nästet & tog en chokladmjölk med grädde & mashmallows. Sedan hem till stugan. Låg i sängen och vilade flera timmar haha, slutkörd typ åt middag sedan runt halv sju. Kom precis in och har varit ute och åkt madrass i backen,livsfarligt haha sedan grävde ner oss i snön, helt awesome med mycket snö! Har precis duschat & så, vi hörs imon.

24 januari

hhhej, har åkt skidor hela dagen idag, som alla andra dagar! Fikade med Colai toppstugan vid 11 sedan hem & åt vid 12. Ut i backen igen vid halv ett & åkte som galningar:) inte brutit några ben än, wiiho. :d fikade på charlies vid 15 & sedan hem till stugan. Ellen och dom åkte ner till tältet och köpte nya hjälm och glasögon & jag stannade hemma och sov, sååå trött! sedan åt vi middag & har precis spelat kort & så. Ska nog sova nu, är riktigt trött. Puss<3

-12

Godkväll! vaknade vid 8 idag & gick upp och åt frukost. sedan ut i backen runt 9. Jävla va skönt & kul det var att åka igen, lite kallt bara med -12 grader men det funkade! Åkte till kl 12 sedan hem och åt korv, efter det ut i backarna igen. på förmiddagen var det så himla kallt & dimmigt. Man såg verkligen ingenting, men sedan klarnade det upp :) ramlade faktiskt bara en gång, haha (a) åkte till kl 15, för liften stängde då. Vi åkte till vilds-nästet & fikade, en stuga i backen! Drack chokladmjölk & värmde oss, så himla kallt. Sedan fortsatte vi ner i backen och svängde av till stugan. Så smidigt eftersom stugan nästan ligger i backen, typ bredvid precis:) kom hem till stugan och lämnade skidorna & gick till affären. Påväg tillbaka slängde jag mig i varenda snöhög, så himla mysigt med mycket snö, man bara försvinner! Gick tillbaka till stugan, duschade & åt tacos, eftersom Oskar hade bestämt det på sin födelsedag :) har legat i soffan ett tag och kollat på tv, men är helt trött efter dagen. Man blir så trött utav att vara ute hela tiden, men det är de värt. Nu ligger jag & Ellen redan i sängen och ska sova. Men hon är så tråkig och vill inte lyssna på mina berättelser om kassler, kassler över hela golvet!
Haha, hoppas ni haft en kanon dag, för det har verkligen jag haft! Godnatt♥

FRAMME I FJÄLLEN

hhhej, nu är vi äntligen framme & har varit ett tag. Vaknade vid 5, åt frukost & packade in allting i bilen Sedan åkte vi från Ljungby vid 6. sov ändå till Mariestad där vi åt kycklingrulle och lite fika. nästa stopp var i lessjöfors -kissepaus! :) sedan rullade vi till sälen & kissepaus igen hehe. och sen 11mil till upp till idre. åkte bil i 10,5 timmar! Riktigt jobbigt faktiskt, man visste inte hur man skulle sitta/ligga i bilen haha :) men det gick super! -det är över 70mil upp hit, inte varje dag man åker det. Kom till stugan vid 16,30 ungefär & packade in allting och fixade. vi bor i en likadan stuga som förra året fast närmre backen. Det räcker att sätta på sig skidorna utanför dörren, staka sig fram 5meter, sedan är man i backen, nära & bra! :d fin utsikt också, ser en backe från sängen, sååå mysigt! har ätit för en stund sen & varit och köpt liftkort nu med. Här är det -5 grader, inte så kallt :) blir värre på onsdag med -20, få se om vi överlever! nu ska jag & båt spela kort och somna tidigt ikväll så vi orkar upp och ut i backen imon. dom har byggt en ny toppstuga mitt på fjället, en restaurang & fik, mysigt! skriver imorgon. ha så roligt i skolan! PUSSSS<3

vissa stunder glömmer man bara inte, varför?

nu åker vi från ljugby. ha en bra vecka där hemma i skolan! PUSSS ♥

I miss everything about you

helllllü! vaknade runt 10 idag & åt, sedan in till värnamo och handlade med mammi. hem & bakade bullar och frallor som ska med till fjällen. sedan packade allting, hoppas jag inte glömt någonting heehe :) har ätit, duschat & lite sånt med. väntar på att ellen & hennes farmor ska komma hit och hämta mig och vi åker vidare till hennes farmor i ljungby. vi sover där inatt & imorgon vid 5-6 på morgonen åker till till idre. längtar som en gaaaalning!!! kommmer bli helt awesome att åka här ifrån denna skiten & bara ha så roligt! slänger in ett inlägg imorgon innan vi åker. kan inte uppdatera i mobilen så kanske få be någon annan skriva lite, med det märker ni. eller så blir det ett väldigt långt inlägg när jag kommit hem, få se hur det blir :) PUSSS

HUR AWESOME SER DET INTE UT?!

'

we haven't spoke in days, i'm trying to be ok with that

l o v e y o u

i wish you told me from the start that you were gonna break my heart

the way is long

hej! blogggade inte igår, orkade verkligen inte. började med att jag försovde mig, så ellen kom och hämtade mig och vi åkte till skolan. ellen gick till sin lektione & jag plockade upp sara & åkte till donken och köpte glass!! sedan hade vi gympa, mat, svenska & naturkunskap. slutade vid halv 4. följde med ellen till kiropraktorn, sedan till elgiganten & ellen köpte en mobil haha. sedan hem & pluggade matte, träffade mina en stund också. den busen! :) så såg min gårdag ut.
idag började jag 8.20 med hygien, sedan matteprov & det gick bra tror jag faktiskt. sedan servering & åt. jag och robert sålde färdigmaten idag, roligt! fick sluta tidigare idag så jag slutade runt 13 & gick upp till stationen. så kom joakim och hämtade mig & båt och vi åkte hem. vet inte vad jag ska göra ikväll för är verkligen inte på humör. känns som jag aldrig är det längre. ska bli skönt att åka till fjällen i en vecka på söndag & slippa all skit här hemma! riktigt skönt.
läskigt att det stämmer att jag ska resa ?!?!

I love people who can make me laugh, when I don't even want to smile

jag är beroende av musik, lyssnar på det hela tiden. såå skööönt ju! hade sovmorgon idag & började halv 9, så tog 8.10 bussen in & hade hygien. sedan matte, mat, rast (inställd svenska) och sist engelska. slutade vid 13.40 och tog bussen hem vid 14.42 eller något. gick på stan en stund innan, men hittade ingenting. ellen följde med mig hem, pluggade lite & åt fralla. har ingenting mer att säga än att jag måste plugga & fixa en skidhjälm. åker ju på söndag, wihoooo! gahhh, vad jag längtar! äntligen en RIKTIG fukking awesome vinterkänsla med vinter & snö. det har ju varit snö här med, men knappt att man kan kalla det snö. ska det va något så ska det vara så mycket så det åtminstone är lönt. :) ska åka till horda en snabbis & hälsa på hanna och victor som jag inte träffat på århundrade! pusss
random.

jag gav dig en chans men det tog min ingenstans

halloj på er! är påbra humör för en gångs skull, wiho! :d denna dagen har gått väldigt snabbt idag, först franska meeega länge, engelska, mat, idrott & vi badade(jag kan inte vara med för min navelpiercing läker) & sist skulle vi ha naturkunskap men det blev inställt. så jag sprang ut till mitt skåp, hämtade väskan & sprang till bussen. kom hem vid 15 ungefär. åt lite & sedan pluggade. nästa gång jag kollade på klockan var den 19, snacka om att jag har varit extremt duktig och pluggat idag! :') till skillnad från alla andra dagar! ska kolla på tv en stund innan jag går & lägger mig, vi hörs imorgon! PUSS

längtar så himla mycket till fjällen. på söndag följer jag med ellen upp
till idre & stannar där i en vecka. bilderna är sen förra året när vi var
där. tänk om alla kunde ha en sådanhär underbart fin störd kompis
som jag har! tack för att du finns. du är awesome ellen. love u ♥

jag måste sova, träffa dig i min dröm. du är borta men du är inte glömd

hej, har varit i köket hela dagen idag. vi öppnade restaurangen för första gången idag & det gick super bra! slutade vid halv 3 och gick till mamma som satt hos frissan. beställde klipptid till mig också, det var på tiden kan man säga. kom hem runt 16 och nu har jag pluggat helt i onödan i mer än en timme, bra jobbat :) måste fixa headern också & ta bort snön, eftersom vintern är över nu, men kommer inte hinna ändra den som jag vill ha den varken denna eller nästan vecka. ska ut & springa en runda och vara lite duktigt iallafall. PUSS!

- utan dig bredvid mig tappar jag min balans

om du bara är en dröm, låt mig sova då. för jag tror att det är
det bästa för oss båda två. om jag skulle dö är du rosen på min
kista. skulle hålla den vid liv, skulle aldrig låta den vissna.

Tumblr_lt4ibgp1ma1qhkchgo1_1280_large

i am in love with you

godkväll allihopa! sov hos evelina inatt,myspys. kom till henne vid lite efter 15, vi dansade zumba i 40 minuter, sedan styrke träning. riktigt duktigta ju :) duschade, åt & chilllade. vid 21 cyklade vi till max & satt där ett bra tag, lite kallt väder men ändå skönt vare! :) det är hur långt som helst dit?! evelina bor andra sidan stan så det blir en bit, men så skönt att cykla. kom hem vid tolv ungefär, träffade jonne,saran, raffe & simon på vägen och snackade lite. somnade runt 2. vaknade idag vid 12 eller något & åt lite, sen har vi bara legat i soffan heeela dagen. åkte hem vid 18 & åt lite, sen pluggat & nu sitter jag här. imorgon öppnar vi restaurangen för första gången i skolan, få se hur det går! ska gå & ta fram lite saker till imorgon, plugga & sedan sova nu. puss godnatt ♥
raaandom
42276_large

utan dig blir hösten föralltid kvar

hejsan! igår slutade jag vid 10.50 & åkte hem, gick en lång runda på 1 timme. sedan ner till stan & hämta ellen som slutade. hem och fixade lite & sedan duschade & drog ner till stan igen. jag & ellen åkte till evelina, matilda & jossan. vi tog på oss varma kläder, jag, evelina & jossan cyklade & ellen och matilda åkte moppebilen ner till hemmakväll. träffade emilia & hanna på vägen, awesome! köpte dipp & massa grönsaker och hyrde filmer. sedan påvägen hem köpte vi pizza. cyklade som dårar, & kallt var det! men hade evelinas onepiece så jag för iallafall inte! :) jag & evelina va ute lite längre än dom andra,himla dummer. sedan drog vi med hem & åt pizza, riktigt gotti! sedan kollade på film & hade mysigt. drog hem vid halv 3 från värnamo, jag var verkligen dödstrött! vaknade idag runt 12 och har legat i sängen tills nu, ellen åkte precis hem & jag åkte snart till värnamo. ska till evelina & sova där inatt. ha en bra dag! ♥

i fall into pieces

I never thought love can be so strong, now it’s tearing me appart, I need you.
and I don’t realy care were we went wrong but your still inside my heart, now I am walking on this empty road again, and it feels like I am lost. But worst of all is to be without you.
I never thought love can be so strong, now it’s tearing me appart, I need you. And I don’t realy care were we went wrong but your still inside my heart, now I am walking on this empty road again, and it feels like I am lost.
But worst of all is to be without you.
Tumblr_lxo4oiauux1r7s52yo1_500_large

vinden har vänt

har sovit 4 timmar inatt, inte glad, har ont i huvudet & är verkligen inte på humör. igår gjorde jag ingenting, bara tog det lugnt hemma. slutade vid halv 4 innan & gick till stan med ellen. kom hem vid kvart i fem. ska ut & springa eller gå en runda sen. måste rensa tankarna. orkar inte uppdatera på ett tag, eller gör det när jag orkar. hejdå

Tumblr_lxp2lyinhx1qd4ogko1_400_large

navelpiercingar

fått av emma!

fått av evelina!

halmstad

hej! som ni läst innan har jag varit i halmstad heeela dagen. åkte vid 8 & kom till värnamo vid 17. kom fram till Servera runt 10. fick fika & te :) efter det gick vi ut på det mega stora lagret som visas på en bild här nedanför, det va 6000 olika sorters varor. gick rundvandring där och var tvugna att ha fina reflexvästar eftersom det körde truckar överallt. gick även in i en stor lokal som va en stor frys, -25 grader, snacka om att vi frös ;) efter det åkte vi till tylöhus i tylösand & åt lunch. sedan rundvandring i köket där & hotellrummen. en suite kostade 10 000kr/natt. riktigt nice var det att se, så fint! :) åkte hem runt 15 & lyckades sova halva vägen till och med. när vi kom till värnamo gick jag & sara till hemmakväll, sedan vidare till stationen. så körde min bror hem mig. har precis varit ute och gått en runda, duschat & ätit tonfisksallad, riktigt gott! ska ta & se om det är något bra på tvn. tack för en trevlig dag RL11 & HR10 ♥
påväg till bussen!

tidsinställt inlägg!

Godmorgon! sitter i bussen påväg till Halmstad med alla 1:or & 2:or på resturang programmet. ska åka till servera, det är dom som vi köper all mat av, eller nästan iallafall. studiebesök där & fika. sedan vidare till tylöshus, hotellet i tylösand. studiebesök där & äta lunch. blir nog trevligt. lite långtråkigt bara det att åka buss 2 timmar dit & 2 timmar hem. är hemma vid 17 eller något. uppdaterar när jag kommit hem om jag orkar :) ha en fin dag allihopa! PUSSS

du är finast på jorden

You won’t believe it’s true
When I tell you about my feelings
And what you’re supposed to do
I'm in love with you, my angel
I’m sorry, but I don’t want to

When you walk away. Nothing more to say

tjenare :) vaknade vid fem i sju i morse & var faktiskt inte så överdrivet trött, riktigt skönt. klev upp & fixade mig och sedan sprang upp till bussen, den kom precis samtidigt som mig så jag slapp stå och frysa. första dagen i skolan har verkligen varit såå slapp & alla var helt sega hehe. började med livsmeddelskunskap en timme, men istället kom någon & vi hade datakunskap. sedan god frukost i skolan med ägg, riktig lyx :) sedan skulle vi laga mat med chrille, men då var han sjuk och fick gå hem så vi kollade på en låång film. sedan åt vi lunch. efter det fick vi våra serveringskläder eftersom vi öppnar resturangen på måndag, kom & ät vetja! :d sedan slutade vi vid kl 14. jag & sara gick till stigs och tog en lång mysig fika tillsammans. vid halv 4 åkte sara hem & jag mötte evelina. gick på stan en sväng. tog tåget hem vid 17,58 & helt plötsligt stog milia där, har inte träffat henne sen jag fyllde år(21 september). såå det var verkligen roligt att se att männsikan lever haha :) det var typ snöstorm ute, varför ? det ska bli sommmar, nu tack! haft en skön dag idag även om jag är dödstrött. ska kolla på sveriges mästerkock nu, sedan sova. puss ♥

everything with you makes me feel alive

godmorgon? vaknade för en stund sen & vill bara somna om och vakna om sådär..sex månader igen. hade varit himla gött! :) hade en awesome dag igår/inatt. måste säga att jag har haft en himla bra lov faktiskt. även fast allting är som det är..NU! en del människor förstår man sig bara inte på, men sånt är livet & det går vidare! :) som ni kanske har läst har mitt lov bestått av att varit i värnamo hela tiden. det har för en gångs skull varit ett riktigt bra lov! bäst att vila upp sig nu sista timmarna innan man ska gå upp tidigt igen. hade inte varit fel med några veckor till. awesome med ett bra lov! ♥

ännu en gång som jag lär minnas som igår

hallåja! sitter i soffan & lider av trötthet & ont i huvudet med mange bjuder i högtalarna :) men det är det fan värt. igår åkte evelina hem sedan igårkväll fixa jag & ellen mig, lockade håret osv. åkte in till stan vid 20 och åt lite snabbt på donken, sedan vidare ut till vällersten där det var fest, wiohoo! körde som galningar dit, kom dit vid 21 typ. riktigt nice var det! :') dansade & alltmöjligt. även besök av farbror blå. men tillslut blev det roligare än vad jag förväntat mig :) vid halv 1 drog jag & ellen till stan, för orkade inte vara kvar när polisen var där. så vi åkte och hälsade på danne & lille adam. adam däckade direkt & vi dunkade musik och pratade massa. vid 5.20 åkte jag & ellen till bredasten och köpte frukost haha. sedan tillbaka & väcka daniel. somnade vid 7 eller något i morse & vaknade vid 9. åkte hem från värnamo vid 9.40. förbannat trötta & sega och ingenting blir bättre när jag vet att det är skolan imorgon. hur i sjutton gubbar ska man orka gå upp & ens tänka att man måste till skolan?! kom hem till mig vid 10 & ellen stack hem, jag kollade på film & somnade. några till timmars sömn hade ju verkligen inte suttit fel. :) ska ut och gå en runda så jag piggnar till lite, sedan lata mig framför tvn resten av kvällen! tack för igår alla, ni är så jävla bra allihopa! ♥

'rakt upp till månen'

innan vid 21.40 kom evelina till mig. vi kollade på bad teacher & någon annan konstig film haha. gjorde tacochips med fyllning på & hade ostdipp, mysigt! vad va det jag sa innan, jo att jag inte kommer somna innan 4. vad är dehär? :( evelina ligger bredvid mig & vet nog inte riktigt vad hon heter, så trött :) nu ska jag kolla på film & sen försöka sova. godnatt ♥

tre meter bort & jag saknar dig

skrev precis världens längsta inlägg.. och så FÖRSVANN det! orkar inte skriva om allt så tar dom senaste dagarna kortfattat. igår åkte evelina hem & ellen kom hit. vi åkte till stan med jonatan till simon & raffe. kom hem vid halv 2. detta är tredje dagen jag somnar tidigast 4. dags att vända tillbaka dygnet snart?! och det går inte att lägga upp bilder på bloggen? ingenting går som det ska. dåligadagar.se plus att mobilen inte är som den ska, nu har jag klagat klart! :) ellen sov hos mig inatt & vi vaknade runt 1, åt frukost vid 2 & sedan drog in till värnamo, till raffe & simon. förvånade?! tänkte väl det :) drog hem från stan vid 19 & håller på att ladda ner filmen och väntar på att evelina ska dyka upp snart! ska bara ta det lugnt ikväll & mysa. det ända jag har gjort på dagarna är... varit i värnamo tror jag. sånt är livet! (lägger in bilder när det går) ha det gött puss!

du är min älskade ängel

hallåja! :) igår gjorde jag ingentingg! tog tåget in till stan vid 17, sen har jag bara myst i soffan ända tills nu typ. va ute & åt pizza i stormen igår också, hur blött & kallt som helst. kollade på 4 filmer haha. först heartbreaker, den va skitfin! :) sedan A cinderella story 2 & 3. och hur många lingon finns det i världen? skitmysig kväll/natt med den bästa! somnade lite efter 4 i morse. vaknade vid 15.30 hehe. sovit nästan i 12 timmar? wow, en riktigt tröttis! :dd träffade evelina en snabbis, sedan tog tåget hem vid 16.29. kom hem för en stund sen & åt. jag saknar dig redan..ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. jag har inget tålamod längre att vara hemma & göra ingenting, vill göra något?! hör av er om ni är forever alone som jag :(( puss!

Hoppas att du en dag förstår..

Godkväll haha :) i söndags vaknade jag vid tolv och kollade på film. Kunde mått bättre men är det nyår så är det! Fixade mig lite, sen åkte jag & Ellen in till Värnamo. Åkte till Simon och där var raffe med. Vi sov typ haha, Simon och Ellen i soffan, jag i datastolen & raffe i sängen. Det märktes att det va nyår, alla helt trötta och slitna. Sov en stund sen kom jonne & väckte oss haha, :) lyssnade på musik & tog det lugnt, vid 20 stack ellen hem och vi till donken & hämtade saran, sedan åkte runt lite & hem till Simon. Åkte hem vid 23 och när jag kom hem gick jag ut och va ute en timme eller något, så skönt med luft & världen är så tyst och lugn på natten haha. :) somnade runt 2. Vaknade idag vid 12 och låg i sängen till 14.30 sen kom evelina med bussen till mig så jag hoppade in i duschen för att vakna till. Hon kom hit vid 15 och vi åt frukost och pratade haha. Lyssnade på musik, pratade & ännu mer, har pratat mycket idag. Vid 18 kom mens-jonne & Philip och hämtade oss & vi Åkte en runda t stan. Träffade Simon, danne & raffe i stan. Pratade lite & så sen vid 19.30 körde dom hem oss för dom skulle på bio :) Evelina drog hem vid 23.30 & jag kollade på film. Har precis lagt mig nu & ska försöka sova så jag kommer upp imon! Blir nog Värnamo imon med, men godnaatt! Puss :)

2012 - HERE I COME

hade en skit bra kväll igår tillslut ändå tycker jag allt! lite komplicerat att skriva ner allting vad som hände men jag var iallafall i värnamo. vid 18 kom mattis & körde in oss till simon där raffe, saran, danne & adam var. dunkade musik, pratade & lyssnade när adam spelade elgitarr! tiden gick, sen kom polisen till danne & hade damp :) så vi gick upp och dunkade musik i simons lägenhet isället :) sen blablabl. liten innan tolvslaget gick vi ner till stan där det var hur mycket folk som helst, fin start på året! en aning kallt bara. kom hem vid halv 3 & gick och la mig, ellen sov här med! vaknade runt tolv och la mig i soffan och kollade på film. nu är den slut & ska åka in till stan, stannar nog där till kvällen haha. hoppas ni hade det kanonbra!! :) puss