'

When you walk away. Nothing more to say

tjenare :) vaknade vid fem i sju i morse & var faktiskt inte så överdrivet trött, riktigt skönt. klev upp & fixade mig och sedan sprang upp till bussen, den kom precis samtidigt som mig så jag slapp stå och frysa. första dagen i skolan har verkligen varit såå slapp & alla var helt sega hehe. började med livsmeddelskunskap en timme, men istället kom någon & vi hade datakunskap. sedan god frukost i skolan med ägg, riktig lyx :) sedan skulle vi laga mat med chrille, men då var han sjuk och fick gå hem så vi kollade på en låång film. sedan åt vi lunch. efter det fick vi våra serveringskläder eftersom vi öppnar resturangen på måndag, kom & ät vetja! :d sedan slutade vi vid kl 14. jag & sara gick till stigs och tog en lång mysig fika tillsammans. vid halv 4 åkte sara hem & jag mötte evelina. gick på stan en sväng. tog tåget hem vid 17,58 & helt plötsligt stog milia där, har inte träffat henne sen jag fyllde år(21 september). såå det var verkligen roligt att se att männsikan lever haha :) det var typ snöstorm ute, varför ? det ska bli sommmar, nu tack! haft en skön dag idag även om jag är dödstrött. ska kolla på sveriges mästerkock nu, sedan sova. puss ♥

Kommentarer
milia säger:

hiho, jag är i högsta grad levandeee! :D

och sluta önska dig sommar, jag veeet hur mycket du älskar snööö din rackarunge! :3

vintern har ju inte ens kommit än :D

2012-01-09 | 23:50:57
Bloggadress: http://emilialinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback