'

2012 - HERE I COME

hade en skit bra kväll igår tillslut ändå tycker jag allt! lite komplicerat att skriva ner allting vad som hände men jag var iallafall i värnamo. vid 18 kom mattis & körde in oss till simon där raffe, saran, danne & adam var. dunkade musik, pratade & lyssnade när adam spelade elgitarr! tiden gick, sen kom polisen till danne & hade damp :) så vi gick upp och dunkade musik i simons lägenhet isället :) sen blablabl. liten innan tolvslaget gick vi ner till stan där det var hur mycket folk som helst, fin start på året! en aning kallt bara. kom hem vid halv 3 & gick och la mig, ellen sov här med! vaknade runt tolv och la mig i soffan och kollade på film. nu är den slut & ska åka in till stan, stannar nog där till kvällen haha. hoppas ni hade det kanonbra!! :) puss
20000000000tolv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback