'

utan dig blir hösten föralltid kvar

hejsan! igår slutade jag vid 10.50 & åkte hem, gick en lång runda på 1 timme. sedan ner till stan & hämta ellen som slutade. hem och fixade lite & sedan duschade & drog ner till stan igen. jag & ellen åkte till evelina, matilda & jossan. vi tog på oss varma kläder, jag, evelina & jossan cyklade & ellen och matilda åkte moppebilen ner till hemmakväll. träffade emilia & hanna på vägen, awesome! köpte dipp & massa grönsaker och hyrde filmer. sedan påvägen hem köpte vi pizza. cyklade som dårar, & kallt var det! men hade evelinas onepiece så jag för iallafall inte! :) jag & evelina va ute lite längre än dom andra,himla dummer. sedan drog vi med hem & åt pizza, riktigt gotti! sedan kollade på film & hade mysigt. drog hem vid halv 3 från värnamo, jag var verkligen dödstrött! vaknade idag runt 12 och har legat i sängen tills nu, ellen åkte precis hem & jag åkte snart till värnamo. ska till evelina & sova där inatt. ha en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback