'

Hoppas att du en dag förstår..

Godkväll haha :) i söndags vaknade jag vid tolv och kollade på film. Kunde mått bättre men är det nyår så är det! Fixade mig lite, sen åkte jag & Ellen in till Värnamo. Åkte till Simon och där var raffe med. Vi sov typ haha, Simon och Ellen i soffan, jag i datastolen & raffe i sängen. Det märktes att det va nyår, alla helt trötta och slitna. Sov en stund sen kom jonne & väckte oss haha, :) lyssnade på musik & tog det lugnt, vid 20 stack ellen hem och vi till donken & hämtade saran, sedan åkte runt lite & hem till Simon. Åkte hem vid 23 och när jag kom hem gick jag ut och va ute en timme eller något, så skönt med luft & världen är så tyst och lugn på natten haha. :) somnade runt 2. Vaknade idag vid 12 och låg i sängen till 14.30 sen kom evelina med bussen till mig så jag hoppade in i duschen för att vakna till. Hon kom hit vid 15 och vi åt frukost och pratade haha. Lyssnade på musik, pratade & ännu mer, har pratat mycket idag. Vid 18 kom mens-jonne & Philip och hämtade oss & vi Åkte en runda t stan. Träffade Simon, danne & raffe i stan. Pratade lite & så sen vid 19.30 körde dom hem oss för dom skulle på bio :) Evelina drog hem vid 23.30 & jag kollade på film. Har precis lagt mig nu & ska försöka sova så jag kommer upp imon! Blir nog Värnamo imon med, men godnaatt! Puss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback