'

jag gav dig en chans men det tog min ingenstans

halloj på er! är påbra humör för en gångs skull, wiho! :d denna dagen har gått väldigt snabbt idag, först franska meeega länge, engelska, mat, idrott & vi badade(jag kan inte vara med för min navelpiercing läker) & sist skulle vi ha naturkunskap men det blev inställt. så jag sprang ut till mitt skåp, hämtade väskan & sprang till bussen. kom hem vid 15 ungefär. åt lite & sedan pluggade. nästa gång jag kollade på klockan var den 19, snacka om att jag har varit extremt duktig och pluggat idag! :') till skillnad från alla andra dagar! ska kolla på tv en stund innan jag går & lägger mig, vi hörs imorgon! PUSS


längtar så himla mycket till fjällen. på söndag följer jag med ellen upp
till idre & stannar där i en vecka. bilderna är sen förra året när vi var
där. tänk om alla kunde ha en sådanhär underbart fin störd kompis
som jag har! tack för att du finns. du är awesome ellen. love u ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback