'

halmstad

hej! som ni läst innan har jag varit i halmstad heeela dagen. åkte vid 8 & kom till värnamo vid 17. kom fram till Servera runt 10. fick fika & te :) efter det gick vi ut på det mega stora lagret som visas på en bild här nedanför, det va 6000 olika sorters varor. gick rundvandring där och var tvugna att ha fina reflexvästar eftersom det körde truckar överallt. gick även in i en stor lokal som va en stor frys, -25 grader, snacka om att vi frös ;) efter det åkte vi till tylöhus i tylösand & åt lunch. sedan rundvandring i köket där & hotellrummen. en suite kostade 10 000kr/natt. riktigt nice var det att se, så fint! :) åkte hem runt 15 & lyckades sova halva vägen till och med. när vi kom till värnamo gick jag & sara till hemmakväll, sedan vidare till stationen. så körde min bror hem mig. har precis varit ute och gått en runda, duschat & ätit tonfisksallad, riktigt gott! ska ta & se om det är något bra på tvn. tack för en trevlig dag RL11 & HR10 ♥
påväg till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback