'

-12

Godkväll! vaknade vid 8 idag & gick upp och åt frukost. sedan ut i backen runt 9. Jävla va skönt & kul det var att åka igen, lite kallt bara med -12 grader men det funkade! Åkte till kl 12 sedan hem och åt korv, efter det ut i backarna igen. på förmiddagen var det så himla kallt & dimmigt. Man såg verkligen ingenting, men sedan klarnade det upp :) ramlade faktiskt bara en gång, haha (a) åkte till kl 15, för liften stängde då. Vi åkte till vilds-nästet & fikade, en stuga i backen! Drack chokladmjölk & värmde oss, så himla kallt. Sedan fortsatte vi ner i backen och svängde av till stugan. Så smidigt eftersom stugan nästan ligger i backen, typ bredvid precis:) kom hem till stugan och lämnade skidorna & gick till affären. Påväg tillbaka slängde jag mig i varenda snöhög, så himla mysigt med mycket snö, man bara försvinner! Gick tillbaka till stugan, duschade & åt tacos, eftersom Oskar hade bestämt det på sin födelsedag :) har legat i soffan ett tag och kollat på tv, men är helt trött efter dagen. Man blir så trött utav att vara ute hela tiden, men det är de värt. Nu ligger jag & Ellen redan i sängen och ska sova. Men hon är så tråkig och vill inte lyssna på mina berättelser om kassler, kassler över hela golvet!
Haha, hoppas ni haft en kanon dag, för det har verkligen jag haft! Godnatt♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback