'

the way is long

hej! blogggade inte igår, orkade verkligen inte. började med att jag försovde mig, så ellen kom och hämtade mig och vi åkte till skolan. ellen gick till sin lektione & jag plockade upp sara & åkte till donken och köpte glass!! sedan hade vi gympa, mat, svenska & naturkunskap. slutade vid halv 4. följde med ellen till kiropraktorn, sedan till elgiganten & ellen köpte en mobil haha. sedan hem & pluggade matte, träffade mina en stund också. den busen! :) så såg min gårdag ut.
idag började jag 8.20 med hygien, sedan matteprov & det gick bra tror jag faktiskt. sedan servering & åt. jag och robert sålde färdigmaten idag, roligt! fick sluta tidigare idag så jag slutade runt 13 & gick upp till stationen. så kom joakim och hämtade mig & båt och vi åkte hem. vet inte vad jag ska göra ikväll för är verkligen inte på humör. känns som jag aldrig är det längre. ska bli skönt att åka till fjällen i en vecka på söndag & slippa all skit här hemma! riktigt skönt.
läskigt att det stämmer att jag ska resa ?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback