'

ännu en gång som jag lär minnas som igår

hallåja! sitter i soffan & lider av trötthet & ont i huvudet med mange bjuder i högtalarna :) men det är det fan värt. igår åkte evelina hem sedan igårkväll fixa jag & ellen mig, lockade håret osv. åkte in till stan vid 20 och åt lite snabbt på donken, sedan vidare ut till vällersten där det var fest, wiohoo! körde som galningar dit, kom dit vid 21 typ. riktigt nice var det! :') dansade & alltmöjligt. även besök av farbror blå. men tillslut blev det roligare än vad jag förväntat mig :) vid halv 1 drog jag & ellen till stan, för orkade inte vara kvar när polisen var där. så vi åkte och hälsade på danne & lille adam. adam däckade direkt & vi dunkade musik och pratade massa. vid 5.20 åkte jag & ellen till bredasten och köpte frukost haha. sedan tillbaka & väcka daniel. somnade vid 7 eller något i morse & vaknade vid 9. åkte hem från värnamo vid 9.40. förbannat trötta & sega och ingenting blir bättre när jag vet att det är skolan imorgon. hur i sjutton gubbar ska man orka gå upp & ens tänka att man måste till skolan?! kom hem till mig vid 10 & ellen stack hem, jag kollade på film & somnade. några till timmars sömn hade ju verkligen inte suttit fel. :) ska ut och gå en runda så jag piggnar till lite, sedan lata mig framför tvn resten av kvällen! tack för igår alla, ni är så jävla bra allihopa! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback