'

du är min älskade ängel

hallåja! :) igår gjorde jag ingentingg! tog tåget in till stan vid 17, sen har jag bara myst i soffan ända tills nu typ. va ute & åt pizza i stormen igår också, hur blött & kallt som helst. kollade på 4 filmer haha. först heartbreaker, den va skitfin! :) sedan A cinderella story 2 & 3. och hur många lingon finns det i världen? skitmysig kväll/natt med den bästa! somnade lite efter 4 i morse. vaknade vid 15.30 hehe. sovit nästan i 12 timmar? wow, en riktigt tröttis! :dd träffade evelina en snabbis, sedan tog tåget hem vid 16.29. kom hem för en stund sen & åt. jag saknar dig redan..ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. jag har inget tålamod längre att vara hemma & göra ingenting, vill göra något?! hör av er om ni är forever alone som jag :(( puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback