ett tomt kapitell i en saga som inte slutade bra

shäääääna!  (: vaknade vid 10,24 och gick upp, hittade ellen som låg i min soffa, hah. sen åt, spelade kort. gjorde middag och nu lägger jag in alla bilderna från fjällen, ni får se dom lite senare. måste plugga, puss! ♥

utsikten från stugan

ellen & jag

bild från sittliften

ellen & jag vid Aske

snööösnorm

hooomies ♥

frågan är när du ska börja bry dig

väldigt trött efter nästan 10 timmar i bil. åkte från idré vid 10 i morse, steg upp vid 8 och duschade, åt sen gick till affären med båten. åt middag i filipstad sen vidare hem, snacka om att man får ont i rumpan av att sitta så länge, hahaha. men nu är det över! blir ingen sovmorgon imon heller, ellen kommer vid kl 9.. PÅ MORGONEN! :( tack för fjällen alla, mysigt värre! har inte orkat packa upp heller, får göra det imon. alla mina bilder på datan har försvunnit.. igen -.-
godnatt ♥

tillbaka till helvetet. du säger att du alltid finns, men
när jag behöver dig som mest finns du inte där. </3

- lördag & sista dagen :/ fett fezzt

hejsan, klev upp tidigt idag för ellens mamma fyllde år, grattis! :) åkte ut i backen vid 9 och det va typ snöstorm, eller rättare sagt.. det va snöstorm!! åkte i snowboardparken och hoppade på gupp, askul! tog massa kort också, som ni få se när jag kommit hem, hoho :) sen vid 12 tog vi liften uoo till toppen och åkte svart backe hem, har blivit grym fan! ;d åkte hem och åt nudlar och sen u t i backen igen, det gick knappt att åka,man blåste omkull och det haglade. men vi åkte ändå fast man fick typ staka sig fram i dom backarna som inte va branta. jag åkte massa nya svarta backar också, såhär sista dagen för det ju inget om jag bryter något. sen sken allt upp och solen kom fram och knallblå himmel, :) men efter ett tag kom stormen tillbaka. vi gav upp, haha det va inte kul att åka i motvind. om man åkte ner för backen, eller man kom inte ner,, man stannade tack vare vinden, herregud! ;d träffade våra homies igen sen också, haha för go'a (a) sen åkte jag och ellen och drack varm choklad med grädde, som vanligt! ;) åkte hem till stugan och chillade, åt middag, spelade kort. vid 20 gick vi ut en runda i stormen, jag och ellen. flummade med våra homies, dom är tufffa! blåste typ bort så vi gick in och värmde oss, sen ringde vi ellens farmor, haha busringde henne, snällt (a) speelade kort med betty & clara, nu ligger vi i sängen och det låter som huset ska blåsa bort, läskigt! åkerhem imorgon vid 10, så dax att sova nu, godnatt, puss! <3

piffen!

saknar dig din plutt! :(♥ / inis

- fredag! har ni fest ellller? :D <3

hejhej hemskt mycke hej ;d va ute i backen vid 9 och körde för fullt, ramlade inte en enda gång, fast jag åkte massa svarta backar. störtlopp så jag höll på att slå ihjäl mig, haha! :) åkte och drack chokladmjölk med grädde vid 15 sen hem och duschade, vid 17.30 åt vi pizza, keeeeeeeeebab! :D sen gick vi till bowlingen och discobowlade, myspys! :) sen gick alla och badade förutom jag och ellen, vi satt i en soffa & åt kulglass, haha! sen gick vi hem och lekte lite med liften på vägen, hoho =) sen ah.. vi kom hem och så, vi bor i en trevånings stuga och vi bör överst och igår flyttade några ungdomar in under oss, haha. dom spelar musik & har fest hela tiden, gygnet runt, exakt hela tiden. så man hör det j ätteväl, så jag och ellen skulle göra igen lite så vi tog på oss tjocktröja, mössa och skidglasögon. gick in på toan och började hoppa och skrika som aset, hahha! :D och dom bankade och skrev tillbaka. sen helt plötsligt plingade det på dörren och vi kollade försiktigt ut igenom toadörren och fick panik, det va dom, en kille i skidglasögon stod där och vi fick värsta skrattanfallet, sen gick han ner och vi fortsatte. HAHAHAHAHA! :D sen slutade vi och det blev helt tyst så jag var påväg till dörren och skulle se om de va någon där men jag såg ingen och sen när jag va framme vid dörren och höll i handtagen hoppade han fram igen.  HAHAHA jag fick panik och skrev så jag blev hes, haha så jävla kul!  sprang fort in på vårat sovrum precis bredvid, och han sa - öppna dörren! haha shit, både jag och han blev livrädda hahhaha, kan tänka mig att det så väldigt fult ut. och gissa va ellen gjorde när jag skrek? jo, hon sprang in och la sig under en säng och typ kissade ner sig hahaha! :D  våra älskade homies fan! frågan är bara om vi verkligen vågar gå ut imon haha. lite pinsamt kanske ;d tror aldrig jag varit så rädd, haha seriöst!  detta va höjdpunkten idag (a)  nu blir det solsidan och vänta på att dom ska komma tillbaka. sista dagen vi åker skidor imon, så imon blir det dom farligaste backarna & hoppas att man överlever, :) PUSSS ♥

-TURSDAG

sov till tjugo i nio och åt , sen drog vi till intersport och köpte ett hårband sen direkt ut i backen. så fint väder alltså, inte alls kallt, och solen va framme. hittade våra homies igen :D woho! åkte hem och åt vid 12, sen somnade en stund. vaknade igen vid ett och hämtade stavarna sen ut i backen, hade ont i foten idag igen. åkte till 3 då liftarna stänger och sen fikade, varm choklad med grädde! det kan inte bli bättre :d pluggade lite också, sen nu kolla vi på solsidan, mysssigt ! ove är ju för go'e hahahahaha ;) hörs imon, puss och kram skumbanan<3
tyckte det skulle va en bild också :D / minabruuunis

-onsdag med knallblå himmel

gissa vem det är ? :D nanana
hellu.. ;) va helt seg idag, orka inte kliva upp vid åtta längre, haha. åkte ut i backen vid nio med clara för ellen skulle köpa vantar och det tog typ en och en halv timme, hoho. sen åkte vi och mötte ellen. har fått hur ont som helst i min fot, men åker ändå. (y) fick några homies på vägen hahahaha! sen åkte vi hem till stugan och hämtade pengar, och åkte och drack varm choklad med grädde, så gytt ju! ;d åkte hem vid 3 och pluggade, sen iväg och badade och bastade. efter det köpte vi en stor kulglass, asgött! när vi kom hem spelade  vi kort, och sen nu ska vi kolla på solsidan. pussss!<3

- tisdag är tufft =)

halluu, miiiina här som vanliiigt ;)
andra dagen i fjällen och ännu inga brutna ben, ;d wohooo! va ute i backen redan innan 9, gött :d som vanligt lurade ellen upp mig i en annan svart backe, jag ska aldrig mer åka någon sån.. bara kanske. sen vid halv 11 åkte jag och ellen till voffelstugan, vi drack varm choklad eller rättare sagt jag gjorde det. haha ellern spillde ut hela sin choklad över sig själv och hela golvet, fick världens skrattanfall.. ovanligt ! :d så ellen fick ingen choklad, mohahahhaa (6) sen åkte vi vidare och slog halft ihäl mig. åkte hem vid tre och somnade i underställ och allt, jätte mysigt, :) vaknade en timme senare och åt, sen in i duschen och snart blir det bort till after ski, hihi ;d ha det bra så hörs vi imon! puss :d<3

- måndag

minabrun är ju bara för snäll alltså....
shululululu lilla lady! ;d vaknade vid 8 och lyckades kliva upp ur sängen, varken jag eller ellen hade ramlat ner från den 6 meter höga sängen. (y) åt frukost, sen direkt ut i backen, första åket & det gick kanon, haha råkade köra in i någon bara, men han överlevde :) ellen tvingade upp mig i en svart backe och jag tänker inte säga hur det gick, kan börja med att jag tappade skidan och resten behöver ni inte veta, kom ner utan brutna ben iallafall. vi som skulle ta det lugnt första dagarna, lyckat ;) kanske ska satsa på chocken imon, det är ju bara sveriges backe och dom körde störtlopp i den förra året, men det klarar jag nog. har pluggat lite och nu ska vi äta, sen blir det ut en runda och hitta homies, hihi! :d hoppas ni har det bra i skolan, särskilt emilia linnéa sandgolf! :) (a) pusssss<3

SÖNDAG

tjennnna minabreeeun här :D & som alla vet så är åsapåsa i fjällen med ellen, så hon tyckte jag skulle skriva lite på hennes blogg :) & eftersom jag är så snäll så gör jag det :D
denna söndagen har jag tillbringat i en bil, haha :) .. igår åkte vi till ljungby, jag & ellen gick ut sen en runda, det va läskigt. somnade vid 2 och vaknade vid halv 5, gick upp & åt, sen hoppade in i bilen och åkte mot fjällen, kändes som man gick i sämnen! =) åt frukost i mariestad, jag och ellen låg i hela baksätet, mys. men man fick inte lite ont i rumpan efter 9 timmar i bilen. kom upp till idré vid typ halv 4 och checkade in, våran stuga va inte städad eller något. så jag och ellen gick ut en runda och gick lite i backarna, sen fixade liftkort och så till imon. :) när vi kom till stugan hade personalen städat. har nyss ätit och packat upp allting, så jag och ellen ligger i vårat rum och chillla, tagga för imon! ;d 18 sängar i stugan, hoho :) har bytt om till myskläder ich snart blir det solsidan, vi hörs imon och lycka till med att inte bryta något imon, första åket ! puss :)<3

du var ett lån, vi alltid minns. något underbart som inte längre finns.

evelina

jag 1 år

mattias, matilda, markus & jag

matilda & jag

markus, mattias, matilda, joakim & jag

joakim & evelina

jag & matilda

matilda hahha

joakim & jag

morfar♥, jag & joakim

saknar det som en gång fanns

tjoooolahopp! (: igår på morgonen åkte vi och badade med skolan, alla tjejerna i 9:an. det va ruuligt! ;) sen efter skolan följde mina med mig hem & sen ut på kvällen. träffade sigge, matte & linus, snackade lite och så. sen gick jag hem & somnade helt tidigt. sen idag vaknade jag vid 9,30 åch åt, åkte in till värnamo och köpte skidglasögon, packade och ska snart duscha, sen vid 17 kommer ellen och hämta mig och vi åker till ljugby. imon på morgonen eller något åker vi tilll FJÄLLLEN, WOHO! :D ska försöka uppdatera ändå, nu ska jag duscha. ha det bra här hemmma! jag saknar er♥ men ni får ha det bra, pusssar! <3

- tomt

ellllü ♥

INGET HADE FUNGERAT UTAN DIG!

du är bääst ooosablooosa! :)♥ / din inis (a)   http://lewensina.blogg.se/

alltid vid din sida, utan dig är min värld svartvit

shääna snyggingar! känner att jag skriver samma sak här på bloggen varje dag! så hjälp mig, vad ska jag skriva om ?! :) kom hem och efter skolan pluggade jag, har biologiprov & matteprov på tosdag! nästan vecka är jag i fjällen, underbart! nu blir det handboll, woho! pussar ♥

e<3

jag känner dig för väl, för att låta dig gå

tjena! bella sov hos mig inatt, gick och la mig lite efter fem. har inte gjort så mkt idag, pluggat & kollat film & ute, sköönt. duschade för en stund sen och har precis kollat på solsidan, roooligt! :) är helt ensam hemma fortfarande, såååå kul. ska fixa lite saker inför imon, pussss ♥

hur svårt det än är ska jag inte ge upp, i neeever leave you...

shululul, i fredags efter skolan följde jag med bullet hem, mysss! pluggade lite och så, sen på kvällen drog vi ut med edwin, mötte nermin och gick till sonny&kenny. kollade på när dom spelade massa, & kollade lite film, haha mysigt! :) sen gick vi ut & pratade om massa, & sen vidare in till bella. tack för kvällen<3 vaknade vid halv tio och låg i sängen, sen åt & sen sängen igen, sköönt att vila ut sig. gick ut och kollade på bandyn vid 17, sen ut en sväng och bella va inne och packade. sen efter någon timme kom jag också in & vi åkte vidare till bor. tack för att du finns, i never leave you..<3 kom hem till mig & skottade, sen kom matilda och evelina, spela kort och pratade massa. sen skype och nu ska jag sova, bella har redan sovit en stund, haha :) så vi hörs senare! pusss ♥

du är den finaste som finns honey! :D

sittttttttter & duunka musik, så sköönt! :) igår behövs inte ens nänma ett ord om egentligen, allt va kanon. du♥ ellen följde med mig hem efter skolan & jag va helt flummig, helt hyperglad :D sen fixade jag lite så ellen också blev glad, mohahah(6) kollade på träningen, sen "sov", störde alla och smsade rättare sagt :) sen idag har varit typ toppen! ;) flummie.se har bara chillat idag & gjort matteläxan. ska snart till värnamo en runda. imon efter skolan åker jag till rydaholm, mysss♥ skriver på lördag när jag kommer hem, eller något! (: pussssar♥

sött "hål" på kinden åsa...

jag saknar dig strawberry ♥ puffen<3piffen

shululu ;d rätt rolig dag i skolan faktiskt! började morgonen med håltimma, chillli! efter skolan drog jag hem & mamma hade fixat lite att äta, sen åte vi till horda, till mormor. fikade & pratade massa, kollade på massa kort på när vi va små, gulligt. :) pluggade lite engelskaglosor också. bullet, du räddade min dag..<3 ni får ha det bra, puss och kram skumbanaaaaaan ;d ♥

SOMMAR 2010♥

detta är bara början

shennna, första skoldagen idag, roligt att träffa alla efter lovet! :D ny rektor & ny syslöjdslärare.. "häxa" & " nya gunilla svärd" haha :) nu ska jag ge mig ut en runda. håller på att fixa om bloggen med, det kommer ta lite tid men ni få stå ut!  puss :) ♥

så mycket som du inte förstå, jag ger dig den
tiden du behöver. du är allt dedär speciella
som jag allting har önskat mig

nio cp är tillbacka :)

har precis ätit & snart blir det ut en runda. gårdagen spenderades med evelina, matilda & mina. Först åkte jag och mamma in till stan och fixade lite saker, sen hem och matilda & evelina kom, flummade.. 100%, kora bil ;d haha körkortsturken. idag vaknade jag vid typ 12 & åt lite sen stack till värnamo, sen myste jag i soffan med filtar & kollade på titanic, mysss♥ tagga för skoola imon, hemskt vad lovet har försvunnit iväg ! roligt att träffa alla. pusssss ♥

väck aldrig en björn som sover

hejjjjjjsan :D varit i ullared idag med mamma som ni kanske har läst i förra inlägget. var där till kl 15, och just nu ligger jag i minabruns säng & gör ingenting , är lite sur mohahahah  (6).. på min mamma..  när vi kom hem berättade hon att vi hade gått förbi han men hon sa ingenting för att jag hade sagt att jag skulle ta kort på han :( han är ju min man.. ÅSA♥MORGAN när jag stod vid brödet, mamma- kom åsa, vi går härifrån.. undra varföR? jo för morgan var där :( rackans, hah jag som skulle se han! men jag va bredvid han iaf :d hittade inte så mkt, inget av det jag skulle hittat iallafall. hittade väska, tights, myskläder, myssockar, tandborste, hårspänne, hårinpackning, underkläder, typ :) det va rätt mycket folk & fick sådan skööööön huvudvärk. sen hem och åt, & nu hos mina brun. nu ska jag ta och slänga ut henne igenom sitt fönster så får hon se hur det känns, vavava ? ;d ha det fint! pussssaR ♥
alllla älskar MOOOOORRGAN! <3333333333333

ibland måste man våga även om man egentligen inte våga, älskling! <3

nuu ska jag krypa ner i sängen! (: imon åker jag & mammi till ullared, pusssaR ♥

falkenberg! -10

jag i din famn, vi hand i hand, i ett sagoland

hellllllu! förlåt för dålig uppdatering men har faktiskt inte hunnit med riktigt, haha! :) haft underbara dagar med fina vänner. I tisdags åkte vi hem till bella vid 8 ungefär, gick ut en sväng & blev jagade av en traktor, hahah. sen in och gjorde varm choklad, spelade kort. " chschchc"  bella- "pappa, något hände! SNOBBEN VÄLTE GRANEN" jag- " hahahahhahahh.." skrattade säkert i minst 30 minuter åt det, hahah. somnade seeent. vaknade på onsdagmorgonen och va riktigt död, hur trött som helst & höll på att missa tåget till värnamo. :) gick upp vid tio i tio, klädde på oss och sprang till tåget, vi hann med iallafall! (: träffade milia på stationen också, jag& bella åkte till rörstorp, vi fick åka jäätttte billigt, haha för den där maskinen cpade. :) gick till kvantum & åt frukost, sen mötte matilda & evelina utanför bowlingen. sen bowlade vi & bella 1a, jag 2a, matilda 3a & evelina 4a, wohoho vi va ju grymmmma! :D sen gick vi in till stan och fikade & typ skämmmde ut oss, haha *en gubbe på Cykel, igen immade glasögon och cykelhjälm* "det där liknar mats" "HEJ MATS" " det va mats, HAHAHAHA" sen åkte vi hem vid 17,46. kom hem till bella & åt, sen gick vi ut & mötte almedin och edwin, följde dom till sonnys hus & pratade massa. det behövdes♥ bella blev förälskad i almedins spark, hahah! ;d sen gick vi hem & kollade på film, jönsson ligan ftw! :D bella somnade så fick kolla på filmen ensam tillslut. somnade vid halv 4 eller något. vaknade vid 10 idag, mamma kom 11, kom hem och somnade i soffan, mysigt! sen gick en runda med natta & lillan. tack för dagarna! I never leave you sweetheart, pusss!

man är rätt liten på jorden när man själv faller i tusen bitar

tjohoooooo :D sov hos ellen igårnatt, myyys! sen idag kom izabella till mig vid tolv, fast jag sov, haha :) har typ varit ute, kollat på i taket lyser stjärnorna & flummmmmmat! vid 8 drar vi till rydaholm & sover där inatt, sen imon blir det bowling med friendS! ska hoppa in i duschen, sen äta pussssar

vägen är lång, ännu en gång

gulliplutt

du är saknad..♥/ duvet vem!

hold my hand now and forever

godnatt, jag älskar dig...du borde förstå ♥

första dagen på år tvåtusenelva!

shalalalalalla! :D ellen sov hos mig inatt, städade hela huuuset efter nyårsaftonen. sen fixade vi lite mat, mainabrun kom också! ;d vi spelade kort & sen gick ut en runda, träffade kalle, makka & pontus, snacka lite med dom, sen kom ellens mamma & vi gick in & spelade lite kort, som vanligt. :) kollade lite på mamma mia också! sen blev vi helt rastlösa så vi skulle baka, vi bakade maränger vid 23 eller något, vårt hemliga recept med hemliga ingredienser, mohahah (6) äkta fina blev dom! :) sen somnade vi vid 3 eller något sånt, tjoflöjt snyggginar! : D

2011

WOOOOHOOIIHW gott nytt år! :D vaknade & gick i pyjamas till ellen kom vid 2, sen duscahde. vid 3 kom bella till mig & vi fixade oss bara typ, vid 5 kom malin till oss & flummade. :) sen kom efraim, sonny & linus & minabrun. lyssnade på musik & fixade maten, sen åt vi, det va goootttit. :d effe & sonny stack över till simon, sen kom vi lite senare. va där ett tag sen gick vi hem till mig och sjöng singstar & duuunkade musik! ;d det kom massa folk, alla kom & gick hela tiden, hah :) sjöng singstar hela kvällen typ, det va kuuuligt! :) sen gick vi ut lite innan tolv & så, sköt raketer & hade mysigt! :) sen tog vi massa kort & dansade, hoho. sen vid 1 drog nästan alla hem. jag, malin, ellen, mina & alle kollade på kommissarie späck :) sen kom joakim, matte & mattis hem, vi sjöng singstar, mina, malin & alle drog ut en runda. jag, ellen & mattis sjöng singstar till klockan va halv åtta på morgonen, sov tre timmar..skööööönt! tack för nyår allihopa, det va trevligt! (:  ♥