'

tre meter bort & jag saknar dig

skrev precis världens längsta inlägg.. och så FÖRSVANN det! orkar inte skriva om allt så tar dom senaste dagarna kortfattat. igår åkte evelina hem & ellen kom hit. vi åkte till stan med jonatan till simon & raffe. kom hem vid halv 2. detta är tredje dagen jag somnar tidigast 4. dags att vända tillbaka dygnet snart?! och det går inte att lägga upp bilder på bloggen? ingenting går som det ska. dåligadagar.se plus att mobilen inte är som den ska, nu har jag klagat klart! :) ellen sov hos mig inatt & vi vaknade runt 1, åt frukost vid 2 & sedan drog in till värnamo, till raffe & simon. förvånade?! tänkte väl det :) drog hem från stan vid 19 & håller på att ladda ner filmen och väntar på att evelina ska dyka upp snart! ska bara ta det lugnt ikväll & mysa. det ända jag har gjort på dagarna är... varit i värnamo tror jag. sånt är livet! (lägger in bilder när det går) ha det gött puss!

Kommentarer
Sara säger:

ÅÅh va härlig header du har ! :D

2012-01-06 | 23:57:42
Bloggadress: http://saaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback