'

I love people who can make me laugh, when I don't even want to smile

jag är beroende av musik, lyssnar på det hela tiden. såå skööönt ju! hade sovmorgon idag & började halv 9, så tog 8.10 bussen in & hade hygien. sedan matte, mat, rast (inställd svenska) och sist engelska. slutade vid 13.40 och tog bussen hem vid 14.42 eller något. gick på stan en stund innan, men hittade ingenting. ellen följde med mig hem, pluggade lite & åt fralla. har ingenting mer att säga än att jag måste plugga & fixa en skidhjälm. åker ju på söndag, wihoooo! gahhh, vad jag längtar! äntligen en RIKTIG fukking awesome vinterkänsla med vinter & snö. det har ju varit snö här med, men knappt att man kan kalla det snö. ska det va något så ska det vara så mycket så det åtminstone är lönt. :) ska åka till horda en snabbis & hälsa på hanna och victor som jag inte träffat på århundrade! pusss
random.

Kommentarer
frida säger:

sötaste <3

2012-01-18 | 19:39:47
Bloggadress: http://onlyfrida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback