TIME TO SLEEP

Hej på er! Direkt när jag kom till jobbet i morse fick jag åka med till Åsenhöga på en begravning. Den hemskaste jag har varit på :/. Kom tillbaka till kaffestugan runt 17 och sen drog hem efter stängning vid 19. Hade en mysig pojkvän som var hemma och väntade på mig, bäästa! ♥ Har varit ute och åkt lite & så. Och nu dags för lite sömn innan jobbat börjar tidigt imorgon. Pusshej!

GODMORGON ONSDAG

Är rätt pigg faktiskt & ska äta lite baguetter som är i ugnen.
Sen blir det jobb till 19. PUSS :)

SOOVA

Somnar när som helst pga att älsklingen kliar mig på ryggen, heaven. varit ute hela kvällen och kört kurragömma med Simon & linnea haha. är äntligen hemma och ska nana & imorgon blir det jobb, igen! godnatt :)

äååååpöoi´8fvygvy9 u 0uh0

Hellllu :) Anton fick äran att skriva rubriken!
Jobbade runt 9-18 idag! Och var i Åsenhöga och dukade. Cyklade hem & mamma hade gjort mat till mig, mormor & Anton. Dom ringde även från vandalorum och frågade om jag ville jobba där så de blir det hela nästa vecka. Gött med extrajobb :) Har väntat i 1000 år nu på att Anton skulle kolla klart på sin serie så ska äntligen ut nu när jag fått med honom. Hörs sen! ♥

MÅNDAG

Hej på er! Sitter och skriver med min gamla lärare som frågar om jag vill jobba extra, kul när det blir så! Har jobbat från 11-19 idag, sen varit ute lite ikväll. Måste sova nu om jag ska orka jobba vid 9 imorgon. Pusshej!

JOBBDAG

jobbat 11-19 idag & efter det duschade en snabbis. sen övningskörde ut till åminne där vi busade med vovvarna hos min bror & hans tjej och Emma gjorde gelénaglar men ljusrosa glitter på mamma. och på söndag blir det min tur, då mitt jobbschema är slut :) jättefint! har precis ätit med mitt hjärta & ska bara plocka ihop sen blir det filmmys, rädda Willy! :) imorgon blir det jobb igen. godnatt!

FINASTE PAPPA ANTON ♥

Älsklingen släppte precis av mig hemma & skulle åka vidare för att ha race men jobbar ju imorgon och orkar inte alltid vara så trött. Var i apladalen innan och träffade lilla Shanti & Anton försökte lära henne att cykla på cyklen hon fick av honom :) Såå mysigt! Imorgon blir det jobb så ska försöka sova nu. Vaknar senare när älsklingen kommer hem och nanar. Nattinatt! ♥

WERNAMO STREET RACING

2 bilder från kvällen!

WSR STREET MEET

hhhhej! är fortfarande på träffen & stämningen är på topp. varit hur mycke bilar som helst verkligen. :) även polisen har cirkulerat hela kvällen & allt varit lugnt. ska snart dra hem eftersom jag ska jobba imorgon. medans alla andra förmodligen åker på race, men endast för förarna. haft en toppenkväll iallafall och en toppenträff för att vara vår första träff. varit så mycke bilar att parkeringen inte räckt till men det har löst sig. sitter för tillfället i bilen och chillar. Anton plockade med sig ljudsystemet och diskolampor så här är fullt ös! hörs när jag kommit hem. :)

#RAIN

har varit ute & lekt lite med bilen, just nu är vi hos Adam i garaget. sen blir det goemat!

27 JULI - 2013

Halloj :) Hade en mysig dag igår med mamma, Hanna & Ulla i Halmstad. Vaknade runt 8 och packade ihop tältet, checkade ut runt halv elva samtidigt som Hanna & Ulla precis var framme vid campingen. Så blev en heldag på stranden & mat på harrys. Fick även med mig 2 tröjor hem från Gina Tricot. Kvällen spenderades ute i älsklingens nya bil & vid skrevet med härliga människor! Ska precis käka lite frulle & sen blir det fix inför WSR-träffen ikväll. Ska försöka få upp bilderna från halmstad som jag har på systemen men har inte tid att sitta & redigera så ni får dom som dom är :) Pusshej!

SKRATTANFALL...

Har haft en skitmysig kväll med mammi. Spela kort i tältet, mumsat i oss chips,godis & 7up samtidigt som jag myst i myspiecen. Fattas bara min älsklingen som är hemma & leker i studion & som ska spela in något fint som jag kan lyssna på :))) världens finaste röst! Var precis uppe i servicehuset & borstade tänderna och ska lägga oss. Älskar att sova i tält,så himla mysigt :') självklart kom mamma med förslaget att ta ett kort på oss med blixt vilket inte va så lägg att hålla ögonen öppna på bilderna. Slutade med att bilderna bara blev fulare och fulare och har nog skrattat så mycket att vi väckt halva campingen haha gråter! men nu ska jag ringa min prins och prata lite. Så nattinatt på er!

TILLBAKA TILL HALMSTAD!

hej på er! extreeemt dålig uppdatering jag vet hehe. men har som sagt inte tillgång till dator. låg hela dagen och stekte på stranden igår med evelina, hur gött och varmt som helst verkligen! :) åkte hemåt runt 18 & blev sönderpussad när jag kom hem, som jag saknat min älskling alltså (a) duschade och myste sen åkte ut med Adam, peräle och Raffe, så kom hem sent inatt och var mer död än levande när jag vaknade i morse vid 8. Jobbat hela dagen idag 9-17 & vart i köket hela tiden. :) duschade efter jobbet & pussades lite extra med min Anton och nu är jag & mamma Påväg ner till halmstad igen. Älsklingen skulle följt med men lilltjejen kommer ner imorgon så han stannade hemma. Men imorgon kommer nog mina kusiner ner och solar lite. Ska fortsätta skriva med min prins, bloggar nog inte förrän jag är hemma, puss så länge! ❤

k ä r l e k

PÅVÄG HEM TILL MIN KÄRLEK!

BRÄND

legat på stranden och stekt hela dagen så gött! ska hämta Evelina på stationen om en stund :) och efter det är de dags för lite käk! få se vad kvällen erbjuder ;)!

HALMSTAD

dags att sova första natten i tält! Gonatt ❤

MOT HALMSTAD

Godmorgon! Precis ätit frulle & vaknat upp ännu en natt bredvid min skatt.Såå underbart :) Kom hem efter 3 inatt så är rätt slöö. Ska packa strax och sen åker vi till Halmstad & tältar, såå mysigt :d Blir nog rätt dålig uppdatering med bilder & så eftersom jag kommer ta allt med systemkameran. Men ska försöka slänge upp lite inlägg. Puss!

tack för igår Miniplutten, du är för bra duuu! ♥

MIN VECKA

SATUURDAAY

cyklade ner till affären med anton i morse och köpte frallor, sen dess har jag inte varit ute hehe. hela dagen har snart gått och jag har bara fixat här hemma med att diska, städa, bäddat rent med nya lakan i sängen, tvättat tre tvättar, hängt upp tvätten på balkongen, duschat & rakat benen och nu fått i mig lite mat. ikväll är det bilträff & race i Jönköping men stannar hemma idag för att träffa min fina vän Mina!

bilderna från igår! ♥

GO KVÄLL MED GOA GÄNGET

helloj! varit hemma och slappat hela dagen, sen hämtade Adam & Robin oss. drog ut och hämtade upp Hanna & Nico. denna fredag har bestått av sömn, ballongkastning, häng på stigs, cruising i stan & planering om framtiden. haft en riktigt rolig kväll, och den sista tillsammans med Hanna & Nico som åker hem tidigt imorgon. tiden går så fort när man har roligt. :) ligger just nu hemma & tänt massa ljus och krypit ner. meningen var att jag och älsklingen skulle se film och mysa. skulle poppa popcorn i gryta men slutade med att jag brände hela skiten så det typ brann ochblev så sur så sen hällde jag ut min chokladmjölk och gick och la mig. ibland är tålamodet lite kort bara. ska rycka upp mig och mysa mer mig i soffan med älsklingen, men kommer somna i hans famn. nattinatt!

FREDAG

Godmorgon :) Ligger i sängen och chillar lite, tänkte bara blogga en snabbis sen dra ut eller till studion. Åt precis lyxfrukost, det blev svampsnittar med färska champinjoner. Måste börja packa snart haha en vecka framåt är fullbokad med roliga saker, kommer bli så mysig semester :') Längtar verkligen! Men ska ut en sväng nu, puss!

MYSKVÄLL!

hej! har varit i studion hela kvällen, efter gocarten blev det pizza. hade kul i studion och satt ute och tjötade med Hanna. gick även upp till skrevet med Hanna & körde nattamat till Nico & Anton haha:) när vi kom tillbaka var även Alexandra, spjuth & perpelle där med. har precis varit vid skrevet och träffat lite folk och nu dags för lite massage sen nana. imorgon blir sista dagen med Hanna & Nico. en hel vecka har sprungit förbi. :) hoppas ni haft en lika bra dag som jag, puss natti!

BILDER FRÅN 2 MYSIGA DAGAR

GODMORGON

Godmorgon på er! Städade rummet i morse & sen åkte och köpte stort tält eftersom vi ska tälta hela nästa vecka, så mysigt! åker runt med Adam & Anton. ska hämta upp Nico & Hanna och sen vidare till Anderstorp och köra gocart. hörs senare!

GRILLMYS VID NÄSUDDEN

Go'kväll! tänkte slänga in ett inlägg nu innan jag ska nana kudden. Haft en jättemysig kväll på näsudden, grillade och så, bilder kommer in imorgon då Nico har minneskortet. :) drog där ifrån runt 22 och sen spenderat kvällen i studion, satt ute rätt länge med Hanna och tjötade, gött! imorgon blir det andra nöjen. sov så gott! :)

ONSDAG

legat på stranden hela dagen med mamma, så oroligt skönt. mindre fint att jag brände endast halva ansiktet haha. kom hem runt 16 och duschade, sen passade på att ta en powernap medans Anton var i studion. hämtade nyss hem han och just nu duschar han. ikväll blir det grillning med Hanna, Nico & Anton. kommer bli en superbra sommarkväll! :) puss!

STRANDEN

Godmorgon solstrålar! :) har precis ätit frukost och packat ner lite gott eftersom vi drar till stranden, äntligen fint väder på min semester! Är skittrött men ska bli så gött =)

NATTINATT

lagat god mat och ätit på balkongen, duschat, myst och pussats med älsklingen och nu spenderat kvällen i studion tillsammans med Nico & Hanna :) hänt en bra kväll och bra avslut på en bra dag. dags att nana i världens mysigaste famn. nattinatt!

FIN DAG MED SARA!

Hellloj! :) Spenderat dagen med min fina vän Sara som jag inte träffat på ett bra dagen. Gick på stan & fick med mig ett par byxor, ett fint linne, ett skärp & en rosa fin bh hem. Passade även på att äta på Gästis när Sara var ledig :) Köpte med oss jordgubbar och sen gick upp till studion där Anton, Nico och Hanna va och fixade lite med ljudisoleringen. Är jättefint där uppe nu, lite stökigt bara :) Cyklade hem för en stund sen och lämnade av Sara på stationen. Ska med mamma och handla lite gott inför kvällen. Sen blir det en dusch på det,.Hörs sen!

MIN KÄRLEK - MIN ANTON

Jul. 16, 2013

Kvällen har spenderats på bio i Jönköping och i studion med Nico, Hanna & älsklingen. kollade på någon läskig zombiefilm och sen fixat i studion men slutade med att alla asgarvade och var trötta och flummiga. så är hemma nu och ska nana. haft en bra 11 månadersdag tillsammans med min fina prins, gladare får man leta efter :') är så lycklig! godnatt på er alla fina!

SAKNAR SOM IN I BOMBEN..

SÖNDAG

Hej på er! Slutade jobbet vid 17 & cyklade hem. Duschade, sen hämtade älsklingen mig och vi åkte tillbaka till studion där Nico va :) Dunkade lite musik & så. Drog hem runt 21. Anton har lagat spaghetti och köttfärssås till mig och ska lägga oss & glo film, har äntligen lite semester nu men det få vi ta och fira imorgon. Dags för sängen och är riktigt taggad på att sova länge imorgon. Puss!

TRÖTT SOM FAN VILL SOVA :(

ska precis cykla mer till jobbet med mamma. kom hem halv 3 inatt och somnade direkt. hade en skitbra kväll. trevliga människor och polisen lät oss köra race, dom va bara nere och vände hos oss :)! hörs ikväll, men när jag kommer hem ska jag sova minsann! pusshej

HALMSTAD

Har jobbat från 9-17 och sen cyklade jag hem. Duschade på 2 minuter, åt och fixade mig lite. Så nu är jag, Nico & Anton påväg till Halmstad eftersom det är träff :) Jobbar tidigt imorgon också, sen blire lite semester :D kanske uppdaterar ikväll, pusshej :d

KVÄLLSPROMENIX

slutade jobbet vid 17 och cyklade hem. somnade direkt i sängen, så gött:) vaknade av att älsklingen kom hem cyklandes och väckte mig runt 19. gjorde lite biffar och käkade på balkongen, har även diskat, gått en lång kvällspromenad med vovven, precis duschat och nyss krupit ner i sängen och väntar på älsklingen ska komma ut ur duschen och krypa ner bredvid. det mysigaste som finns :* ska upp vid halv åtta imorgon och ut och gå & vidare till jobbet vid 9. ska bli bättre på att blogga, men jobbar hela dagarna nu i helgen men efter det ska jag inte vara slö haha. pussgodnatt! ❤

DUKTIG ÄLSKLING :D

FREEEEDAG

Godmorgon på er! Följde älsklingen en bit till hans jobb när jag ändå va ute och gick en morgon promenad med vovven. Ska göra lite frulle till mig & sen vid 9 blir det jobb. Ha en bra dag!

yesterday

Jul. 11, 2013

haft en mysig dag i älsklingens lägenhet och det avslutas med en mysig kväll hemma hos mig. fick go förrätt som älsklingen gjorde innan och sen ätit go mat. har även kollat på the impossible. jättebra film som handlar om tsunamin i Thailand, verklighetsbaserad men jättesorlig. ska hoppa in i duschen nu och sen krypa ner och nana kudden eftersom båda jobbar imorgon. puss & godnatt!

KVÄLLSMYS

halloj! var på möte innan & efter det beställde jag pizza till mig och Anton. fick skjuts hem av Adam & åt. sen ner till studion och fixade med musiken eftersom Nico kommer ner från Stockholm i helgen :) sitter just nu vid tv och glo film med mitt hjärta, mamma & Glenn och myser. skönt med en lugn och mysig kväll!

BE WITH SOMEONE WHO BRINGS OUT THE BEST IN YOU.

ONSDAG

Har precis duschat & ätit lite och börjar faktiskt piggna till. Mamma tror att jag åt något dåligt igår bara. Ska på möte vid 18 så Raffe hämtar mig precis innan. Sen blir det myskväll med älsklingen. Skönt att jag är ledig imorgon och kan vila upp mig ytterliggare en dag! Ska byta om och lite sånt nu. Puss så länge!

SÄNGEN ÄR MIN BÄSTA VÄN IDAG

Godmorgon! Är uppe med tuppen, pga att jag fortfarande mår illa & vaknade när mitt hjärta åkte till jobbet. Blir inte jobb för mig idag, mådde så illa inatt och skulle gå upp till toan men hann inte ens komma dit förräns jag.. Så är hemma och blir nog sängliggandes hela dagen. Tur att älsklingen tog hand om mig hela natten. Ska sätta på en film, gosa ner mig i massa täcken & filtar och försöka sova en stund till.
Uppdaterar lite senare!

TIME TO SLEEP

Go'kväll! Har jobbat från 12-19 idag & efter det har jag varit helt död. Va precis ute och träffade Sara & Lukas som kom förbi. Saknat dig tjejen! Ska ses mer nästa vecka då jag har en hel vecka semester. Ska bli så gött! Ska sätta gång en film nu och nana med mitt hjärta. Imorgon blir det jobb vid 9. Åhh jag orkar inte!
Godnattpuss!

FRÅN IGÅR

GO & GLA' MÅNDAGSKVÄLL

Godmorgon på er! Hade en himla bra dag igår förutom att jag knappt hann träffa älsklingen. Började förmiddagen med osudden tillsammans med mamma & kusinerna. Åkte hem runt 16 & fixade lite inför kvällen med mat osv. Sen övningskörde jag ut till Rydaholm där vi grillade & hade allmänt kul, jag, Ellen, Granis, Eric, Linus, Thorén & Wille. Gamla goa gänget. Åkte hem runt halv två och körde hem Granis påvägen. Ni är bra (: ! Vaknade för en stund sen och ska snart upp och äta lite frulle. Blir en jobbpass vid 12. Så kommer bli en lång dag. Sen blir det myskväll! Puss så länge ♥

Mer bilder kommer ikväll, då jag hunnit redigera & lite sånt.

VI ÄR STARKAST TILLSAMMANS

Godmorgon finisar! Älsklingen jobbar som vanligt :( .. & jag har precis ätit frukost på balkongen. Ska sticka ner till stan en runda och sen vidare till stranden. Ikväll blir det grillning med gamlagoa gänget. Kommer bli så kul att träffa dom ja inte träffat på evigheter! :) Hörs senare!

MYS PÅ BALKONGEN

Sitter ute på balkongen med mamma & myser. Får passa
på när älsklingen inte är hemma hihi. Snart kommer han hem och
då blir det filmmys med mitt hjärta! ♥

SUNDAAAY

Helllu! Har jobbat från 9-18 idag & är helt slut i benen. Hur mycke folk som helst på lunchen, trodde aldrig det skulle ta slut, puuh! Cyklade hem direkt efter & sen övningskörde jag och släppte av Anton vid studion & vidare till osudden där jag tog ett dopp med vovven, såå göttt :) Körde hem och tog en lång dusch och fräshade till mig, rakade benen osv. Ska sätta oss på balkongen nu och äta lite gott. Hörs senare!

FIN KVÄLL MED FIN VÄN

Hej på er! Spenderat hela kvällen med min fina vän Raffe. Han hämtade mig runt 20 och har varit ute & lite överallt. Var även en sväng inne hos han och kollade på hans nya lägenhet eftersom han flyttat hemifrån. :) Så fint så! Kom precis hem och tänkte bara slänga in en bild på klänningen jag köpta av Frida men kameran ville inte fokusera i mörkret så ni får bättre bilder imorgon. Men först blir det jobb vid 9 så bäst att sova nu. Puss & Godnatt!

FYLLNINGEN

Då var chokladbiskvierna fyllda med chokladkräm & ska vara i frysen över natten.
Nomnomnom!

CHOKLADBISKVIER

Började göra mina chokladbiskvier som jag skrev förut. Men orkade
bara göra botten på kakorna, sen kom älsklingen hem från jobbet & har pussats med
honom ett bra tag. Så fyllningen får jag fixa en annan dag haha! :) Nu blir det
att ta en goe dusch & sen äta jordgubbar som jag cyklade ner och köpte innan.
Eller jag ångrar mig, ska göra fyllningen till kakorna nu istället hahah.
Puss så länge!

FRULLE & MYS PÅ BALKONGEN

GOOD MORNING

Precis vaknat & Anton åkt till jobbet. Kommer bli en tråkig dag känner jag.
Alla jobbar & jag forever alone tyyp. Har tänk att baka chokladbiskvier iallafall!
Men före de ska jag steka falukorv & äta fukost. Ha en bra lördag! ♥

K Ä R L E K

finns ingen bättre än dig. det är din luft som är i mina lungor. ditt hjärta som är i min kropp. vi hör ihop. ingenting kommer någonsin kunna dela på oss. vi är skapade för varandra och ska dela allt tillsammans. bara du kan göra mig riktigt lycklig. jag älskar dig mest min fina stjärna, i all framtid. du och jag förevigt, oavsett vad. du är den enda som älska mig i alla lägen, även när jag är som svagast hjälper du mig och älska mig för den jag är. du är den bästa och underbaraste jag vet. kommer aldrig lämna dig, aldrig någonsin. du är bäst älskling, den finaste prinsen man kan ha, MIN! ❤

WORK HARD

Go'kväll! Jobbade vid 17 och skulle bara varit till 21 men R-man hade firmafest där så blev kvar till halv tolv. sen orkade vi inte med alla fulla människor som bara skulle ha mer öl, whiskey & vin så vi stängde, låste och åkte hem :) eller älsklingen hämtade mig eftersom han har Adams bil ikväll. åkte runt lite, träffade Js och lite andra folk. Drog hem efter tolv och väntar på att klockan ska gå så älsklingen kan hämta folk på chappen. under tiden passa jag på att mysa med min lillhöna som ligger och snarka så gott :) så gött eftersom jag är ledig imorgon. hörs imorgon, godnatt fina ni ❤

KOM INTE TILLBAKA SEN HELLER

Mister du en står tusen åter. Känner inte dig längre ens, att en människa
man en gång kände bara försvinner. Kom inte och kryp när du tillslut står ensam kvar.
Är trött på folk som förändras och sen i slutändan låtsas som ingenting har hänt.
Jag blir bara starkare och starkare.

Och jag är glad att jag har världens bästa vän, Puffen &
världens bästa pojkvän som får mig gladare för varje dag, Anton ♥

FREDAG

Hej på er! Kom hem runt 23 igår efter bion. Filmen va himla bra & skitrolig haha så sööta! Så den rekommenderas starkt. Och ännu bättre blev den i 3D.

Älsklingen gick till jobbet idag, så duktig så! Somnade om när han hade gått och sov till 11 ungefär. Har nu diskat, tvättat, bäddat & håller på att plugga körkort. Ska snart ugnsbaka laxen i ugnen & äta. Vid 17 blir det jobb några timmar. Hörs senare!  ♥

DUMMA MEJ 2 - 3D

Varit i studion hela dagen med Anton & Simon. Låg och sov på den goa mattan på golvet, är så himla seg idag haha, beror kanske på vädret. Solen har inte varit framme på flera dagar, inte ens sommarvärme ute och snart är det snön som kommer. Har precis ätit lite & vänta på att Adam ska hämta upp oss eftersom han ska med oss & se bio. Ha en goe kväll! ♥

11.28

Godmorgon! Har sovit som en stock inatt & är riktigt utvilad. Vaknade inatt runt 4 av att det regnade så mycket att jag trodde huset skulle gå sönder tyyyp. Har precis ätit frukost & väntar på att Simon ska komma hit och plocka upp oss. Få se vad dagen har att erbjuda. Skönt med en extra ledig dag men imorgon blir det jobb igen!

DAGS ATT SOVA

innan kom JS & hämtade oss och vi åkte till studion. va så hungrig på kebab alltså, så spelade in en visa om kebab haha! åkte till coop runt 23 och har precis ätit köttfärssås. ska borsta tänderna och sen nana kudde med älsklingen, kommer sova så gött! ensamma hemma & ingen vovve som väcker oss och hoppas på oss på morgonen haha. en dag till med ledighet, heaven. natti på er!

HOS FARMOR & FARFAR!

Hej på er! Haft en riktigt mysig dag hos världens bästa farmor & farfar. Badade rätt länge med Evelina & tog även i vovven som simmade för första gången, så duktig så! :) Duschade av oss & sen satt på den inglasade altanen utmed vattnet och grillade korv och jordgubbar,grädde & glass till efterrätt. Har varit där i princip hela dagen och är precis hemkommen. Blir väl att åka ut en sväng ikväll eller så få vi se hur det blir. Puss på er!

ONSDAG

Hej på er! Ätit lite frukost & så med hjärtat mitt. Ska snart åka &köpa jordgubbar och hämta upp Evelina, sen vidare ut till bästa farmor & farfar med henne och älsklingen. Ska ta med kameran så ni få se hur fint dom bor :) Ska grilla lite korv, bada, köra fyrhjuling & mysa. Uppdaterar mer när vi är hemma igen. Ha en bra onsdag!

Två bilder från gårdagen då jag försökte trycka ner Xantho i cykelkorgen & cykla haha. Jobbade även hela dagen & hade en rolig kväll med Alexandra & Johan. Lika som bär! ;)

GODMORGON

APLADALEN

Kom och fika hos mig i apladalens kaffestuga, PUSS! :)

GODNATT FRÅN MIG & ANTON

Nu ska vi sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon & jobba. Älsklingen ska med jobba imorgon trots att han egentligen har semester. Hoppas ni har haft en bra dag, bättre än min slår ni iallafall inte :) Nattinatt. Sköt om er!

TAACK BÄSTA MAMMA! ♥♥

TIME TO SLEEP

Började dagen med att shoppa med mamma som jag skrev i förra inlägget. Så tog cyklarna ner till stan, sen vidare till EKO där vi köpte jordgubbar på vägen. Annalena kom & hämtade oss runt 12, fikade ute & hade mysigt sen körde dom ner mig vid 14 till jobbet. Slutade vid 19 och åkte till Antons studiolokal och se vad han köpt förnågot idag eftersom han hade hur mycke pengar som helst och var på 4sound, han kom iallafall hem med bilen full & fattig haha gosee! :D Gladare pojkvän får man leta efter alltså :) Kom hem och gjorde mat, sen nu övningskört runt i stan, gick hur bra som helst :) Satsar så jag har körkortet innan vintern iallafall! Ska göra mig iordning för sängen eftersom jag börjar klockan 9 imorgon. Godnatt på er fina! ♥

SHOPPING

varit nere på stan hela förmiddagen med mamma. alltid bra när hon bjuder ;) är just nu hos mina kusiner och fikar. bilderna får ni sen. vid 14 blir det jobb, puss!