'

hur svårt det än är ska jag inte ge upp, i neeever leave you...

shululul, i fredags efter skolan följde jag med bullet hem, mysss! pluggade lite och så, sen på kvällen drog vi ut med edwin, mötte nermin och gick till sonny&kenny. kollade på när dom spelade massa, & kollade lite film, haha mysigt! :) sen gick vi ut & pratade om massa, & sen vidare in till bella. tack för kvällen<3 vaknade vid halv tio och låg i sängen, sen åt & sen sängen igen, sköönt att vila ut sig. gick ut och kollade på bandyn vid 17, sen ut en sväng och bella va inne och packade. sen efter någon timme kom jag också in & vi åkte vidare till bor. tack för att du finns, i never leave you..<3 kom hem till mig & skottade, sen kom matilda och evelina, spela kort och pratade massa. sen skype och nu ska jag sova, bella har redan sovit en stund, haha :) så vi hörs senare! pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback