'

- fredag! har ni fest ellller? :D <3

hejhej hemskt mycke hej ;d va ute i backen vid 9 och körde för fullt, ramlade inte en enda gång, fast jag åkte massa svarta backar. störtlopp så jag höll på att slå ihjäl mig, haha! :) åkte och drack chokladmjölk med grädde vid 15 sen hem och duschade, vid 17.30 åt vi pizza, keeeeeeeeebab! :D sen gick vi till bowlingen och discobowlade, myspys! :) sen gick alla och badade förutom jag och ellen, vi satt i en soffa & åt kulglass, haha! sen gick vi hem och lekte lite med liften på vägen, hoho =) sen ah.. vi kom hem och så, vi bor i en trevånings stuga och vi bör överst och igår flyttade några ungdomar in under oss, haha. dom spelar musik & har fest hela tiden, gygnet runt, exakt hela tiden. så man hör det j ätteväl, så jag och ellen skulle göra igen lite så vi tog på oss tjocktröja, mössa och skidglasögon. gick in på toan och började hoppa och skrika som aset, hahha! :D och dom bankade och skrev tillbaka. sen helt plötsligt plingade det på dörren och vi kollade försiktigt ut igenom toadörren och fick panik, det va dom, en kille i skidglasögon stod där och vi fick värsta skrattanfallet, sen gick han ner och vi fortsatte. HAHAHAHAHA! :D sen slutade vi och det blev helt tyst så jag var påväg till dörren och skulle se om de va någon där men jag såg ingen och sen när jag va framme vid dörren och höll i handtagen hoppade han fram igen.  HAHAHA jag fick panik och skrev så jag blev hes, haha så jävla kul!  sprang fort in på vårat sovrum precis bredvid, och han sa - öppna dörren! haha shit, både jag och han blev livrädda hahhaha, kan tänka mig att det så väldigt fult ut. och gissa va ellen gjorde när jag skrek? jo, hon sprang in och la sig under en säng och typ kissade ner sig hahaha! :D  våra älskade homies fan! frågan är bara om vi verkligen vågar gå ut imon haha. lite pinsamt kanske ;d tror aldrig jag varit så rädd, haha seriöst!  detta va höjdpunkten idag (a)  nu blir det solsidan och vänta på att dom ska komma tillbaka. sista dagen vi åker skidor imon, så imon blir det dom farligaste backarna & hoppas att man överlever, :) PUSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback