'

SÖNDAG

tjennnna minabreeeun här :D & som alla vet så är åsapåsa i fjällen med ellen, så hon tyckte jag skulle skriva lite på hennes blogg :) & eftersom jag är så snäll så gör jag det :D
.
denna söndagen har jag tillbringat i en bil, haha :) .. igår åkte vi till ljungby, jag & ellen gick ut sen en runda, det va läskigt. somnade vid 2 och vaknade vid halv 5, gick upp & åt, sen hoppade in i bilen och åkte mot fjällen, kändes som man gick i sämnen! =) åt frukost i mariestad, jag och ellen låg i hela baksätet, mys. men man fick inte lite ont i rumpan efter 9 timmar i bilen. kom upp till idré vid typ halv 4 och checkade in, våran stuga va inte städad eller något. så jag och ellen gick ut en runda och gick lite i backarna, sen fixade liftkort och så till imon. :) när vi kom till stugan hade personalen städat. har nyss ätit och packat upp allting, så jag och ellen ligger i vårat rum och chillla, tagga för imon! ;d 18 sängar i stugan, hoho :) har bytt om till myskläder ich snart blir det solsidan, vi hörs imon och lycka till med att inte bryta något imon, första åket ! puss :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback