'

- lördag & sista dagen :/ fett fezzt

hejsan, klev upp tidigt idag för ellens mamma fyllde år, grattis! :) åkte ut i backen vid 9 och det va typ snöstorm, eller rättare sagt.. det va snöstorm!! åkte i snowboardparken och hoppade på gupp, askul! tog massa kort också, som ni få se när jag kommit hem, hoho :) sen vid 12 tog vi liften uoo till toppen och åkte svart backe hem, har blivit grym fan! ;d åkte hem och åt nudlar och sen u t i backen igen, det gick knappt att åka,man blåste omkull och det haglade. men vi åkte ändå fast man fick typ staka sig fram i dom backarna som inte va branta. jag åkte massa nya svarta backar också, såhär sista dagen för det ju inget om jag bryter något. sen sken allt upp och solen kom fram och knallblå himmel, :) men efter ett tag kom stormen tillbaka. vi gav upp, haha det va inte kul att åka i motvind. om man åkte ner för backen, eller man kom inte ner,, man stannade tack vare vinden, herregud! ;d träffade våra homies igen sen också, haha för go'a (a) sen åkte jag och ellen och drack varm choklad med grädde, som vanligt! ;) åkte hem till stugan och chillade, åt middag, spelade kort. vid 20 gick vi ut en runda i stormen, jag och ellen. flummade med våra homies, dom är tufffa! blåste typ bort så vi gick in och värmde oss, sen ringde vi ellens farmor, haha busringde henne, snällt (a) speelade kort med betty & clara, nu ligger vi i sängen och det låter som huset ska blåsa bort, läskigt! åkerhem imorgon vid 10, så dax att sova nu, godnatt, puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback