'

- måndag

minabrun är ju bara för snäll alltså....
.
shululululu lilla lady! ;d vaknade vid 8 och lyckades kliva upp ur sängen, varken jag eller ellen hade ramlat ner från den 6 meter höga sängen. (y) åt frukost, sen direkt ut i backen, första åket & det gick kanon, haha råkade köra in i någon bara, men han överlevde :) ellen tvingade upp mig i en svart backe och jag tänker inte säga hur det gick, kan börja med att jag tappade skidan och resten behöver ni inte veta, kom ner utan brutna ben iallafall. vi som skulle ta det lugnt första dagarna, lyckat ;) kanske ska satsa på chocken imon, det är ju bara sveriges backe och dom körde störtlopp i den förra året, men det klarar jag nog. har pluggat lite och nu ska vi äta, sen blir det ut en runda och hitta homies, hihi! :d hoppas ni har det bra i skolan, särskilt emilia linnéa sandgolf! :) (a) pusssss<3

Kommentarer
milia säger:

hihi plutt knatte! :D

jag har det bara braaaa, fast musiken suger, matten ännu mer, och biologin imon kommer flyga o fara :D

saknar er två nissar ;o ha det bäst! (: <3

2011-01-26 | 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback