'

- tisdag är tufft =)

halluu, miiiina här som vanliiigt ;)
-
andra dagen i fjällen och ännu inga brutna ben, ;d wohooo! va ute i backen redan innan 9, gött :d som vanligt lurade ellen upp mig i en annan svart backe, jag ska aldrig mer åka någon sån.. bara kanske. sen vid halv 11 åkte jag och ellen till voffelstugan, vi drack varm choklad eller rättare sagt jag gjorde det. haha ellern spillde ut hela sin choklad över sig själv och hela golvet, fick världens skrattanfall.. ovanligt ! :d så ellen fick ingen choklad, mohahahhaa (6) sen åkte vi vidare och slog halft ihäl mig. åkte hem vid tre och somnade i underställ och allt, jätte mysigt, :) vaknade en timme senare och åt, sen in i duschen och snart blir det bort till after ski, hihi ;d ha det bra så hörs vi imon! puss :d<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback