'

väck aldrig en björn som sover

hejjjjjjsan :D varit i ullared idag med mamma som ni kanske har läst i förra inlägget. var där till kl 15, och just nu ligger jag i minabruns säng & gör ingenting , är lite sur mohahahah  (6).. på min mamma..  när vi kom hem berättade hon att vi hade gått förbi han men hon sa ingenting för att jag hade sagt att jag skulle ta kort på han :( han är ju min man.. ÅSA♥MORGAN när jag stod vid brödet, mamma- kom åsa, vi går härifrån.. undra varföR? jo för morgan var där :( rackans, hah jag som skulle se han! men jag va bredvid han iaf :d hittade inte så mkt, inget av det jag skulle hittat iallafall. hittade väska, tights, myskläder, myssockar, tandborste, hårspänne, hårinpackning, underkläder, typ :) det va rätt mycket folk & fick sådan skööööön huvudvärk. sen hem och åt, & nu hos mina brun. nu ska jag ta och slänga ut henne igenom sitt fönster så får hon se hur det känns, vavava ? ;d ha det fint! pussssaR ♥
alllla älskar MOOOOORRGAN! <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback