'

2011

WOOOOHOOIIHW gott nytt år! :D vaknade & gick i pyjamas till ellen kom vid 2, sen duscahde. vid 3 kom bella till mig & vi fixade oss bara typ, vid 5 kom malin till oss & flummade. :) sen kom efraim, sonny & linus & minabrun. lyssnade på musik & fixade maten, sen åt vi, det va goootttit. :d effe & sonny stack över till simon, sen kom vi lite senare. va där ett tag sen gick vi hem till mig och sjöng singstar & duuunkade musik! ;d det kom massa folk, alla kom & gick hela tiden, hah :) sjöng singstar hela kvällen typ, det va kuuuligt! :) sen gick vi ut lite innan tolv & så, sköt raketer & hade mysigt! :) sen tog vi massa kort & dansade, hoho. sen vid 1 drog nästan alla hem. jag, malin, ellen, mina & alle kollade på kommissarie späck :) sen kom joakim, matte & mattis hem, vi sjöng singstar, mina, malin & alle drog ut en runda. jag, ellen & mattis sjöng singstar till klockan va halv åtta på morgonen, sov tre timmar..skööööönt! tack för nyår allihopa, det va trevligt! (:  ♥

NYÅR (:























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback