'

saknar det som en gång fanns

tjoooolahopp! (: igår på morgonen åkte vi och badade med skolan, alla tjejerna i 9:an. det va ruuligt! ;) sen efter skolan följde mina med mig hem & sen ut på kvällen. träffade sigge, matte & linus, snackade lite och så. sen gick jag hem & somnade helt tidigt. sen idag vaknade jag vid 9,30 åch åt, åkte in till värnamo och köpte skidglasögon, packade och ska snart duscha, sen vid 17 kommer ellen och hämta mig och vi åker till ljugby. imon på morgonen eller något åker vi tilll FJÄLLLEN, WOHO! :D ska försöka uppdatera ändå, nu ska jag duscha. ha det bra här hemmma! jag saknar er♥ men ni får ha det bra, pusssar! <3





Kommentarer
granapinnee! säger:

hahaha åh vilken fin bild på mig ;)

2011-01-23 | 00:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback