'

SKRATTANFALL...

Har haft en skitmysig kväll med mammi. Spela kort i tältet, mumsat i oss chips,godis & 7up samtidigt som jag myst i myspiecen. Fattas bara min älsklingen som är hemma & leker i studion & som ska spela in något fint som jag kan lyssna på :))) världens finaste röst! Var precis uppe i servicehuset & borstade tänderna och ska lägga oss. Älskar att sova i tält,så himla mysigt :') självklart kom mamma med förslaget att ta ett kort på oss med blixt vilket inte va så lägg att hålla ögonen öppna på bilderna. Slutade med att bilderna bara blev fulare och fulare och har nog skrattat så mycket att vi väckt halva campingen haha gråter! men nu ska jag ringa min prins och prata lite. Så nattinatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback