'

GO & GLA' MÅNDAGSKVÄLL

Godmorgon på er! Hade en himla bra dag igår förutom att jag knappt hann träffa älsklingen. Började förmiddagen med osudden tillsammans med mamma & kusinerna. Åkte hem runt 16 & fixade lite inför kvällen med mat osv. Sen övningskörde jag ut till Rydaholm där vi grillade & hade allmänt kul, jag, Ellen, Granis, Eric, Linus, Thorén & Wille. Gamla goa gänget. Åkte hem runt halv två och körde hem Granis påvägen. Ni är bra (: ! Vaknade för en stund sen och ska snart upp och äta lite frulle. Blir en jobbpass vid 12. Så kommer bli en lång dag. Sen blir det myskväll! Puss så länge ♥
 
 
Mer bilder kommer ikväll, då jag hunnit redigera & lite sånt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback