'

GO KVÄLL MED GOA GÄNGET

helloj! varit hemma och slappat hela dagen, sen hämtade Adam & Robin oss. drog ut och hämtade upp Hanna & Nico. denna fredag har bestått av sömn, ballongkastning, häng på stigs, cruising i stan & planering om framtiden. haft en riktigt rolig kväll, och den sista tillsammans med Hanna & Nico som åker hem tidigt imorgon. tiden går så fort när man har roligt. :) ligger just nu hemma & tänt massa ljus och krypit ner. meningen var att jag och älsklingen skulle se film och mysa. skulle poppa popcorn i gryta men slutade med att jag brände hela skiten så det typ brann ochblev så sur så sen hällde jag ut min chokladmjölk och gick och la mig. ibland är tålamodet lite kort bara. ska rycka upp mig och mysa mer mig i soffan med älsklingen, men kommer somna i hans famn. nattinatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback