'

TILLBAKA TILL HALMSTAD!

hej på er! extreeemt dålig uppdatering jag vet hehe. men har som sagt inte tillgång till dator. låg hela dagen och stekte på stranden igår med evelina, hur gött och varmt som helst verkligen! :) åkte hemåt runt 18 & blev sönderpussad när jag kom hem, som jag saknat min älskling alltså (a) duschade och myste sen åkte ut med Adam, peräle och Raffe, så kom hem sent inatt och var mer död än levande när jag vaknade i morse vid 8. Jobbat hela dagen idag 9-17 & vart i köket hela tiden. :) duschade efter jobbet & pussades lite extra med min Anton och nu är jag & mamma Påväg ner till halmstad igen. Älsklingen skulle följt med men lilltjejen kommer ner imorgon så han stannade hemma. Men imorgon kommer nog mina kusiner ner och solar lite. Ska fortsätta skriva med min prins, bloggar nog inte förrän jag är hemma, puss så länge! ❤


k ä r l e k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback