'

TIME TO SLEEP

Började dagen med att shoppa med mamma som jag skrev i förra inlägget. Så tog cyklarna ner till stan, sen vidare till EKO där vi köpte jordgubbar på vägen. Annalena kom & hämtade oss runt 12, fikade ute & hade mysigt sen körde dom ner mig vid 14 till jobbet. Slutade vid 19 och åkte till Antons studiolokal och se vad han köpt förnågot idag eftersom han hade hur mycke pengar som helst och var på 4sound, han kom iallafall hem med bilen full & fattig haha gosee! :D Gladare pojkvän får man leta efter alltså :) Kom hem och gjorde mat, sen nu övningskört runt i stan, gick hur bra som helst :) Satsar så jag har körkortet innan vintern iallafall! Ska göra mig iordning för sängen eftersom jag börjar klockan 9 imorgon. Godnatt på er fina! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback