'

MIN

ville bara säga att du är en sån fin människa. allt de fina du ger mig är jag så tacksam för, varje sekund. all den fina kärleken, att du tycker jag är vacker oavsett hur jag egentligen ser ut, de underbara med att du kan vakna mitt i natten och att du känner dig ensam bara för du ligger 10cm ifrån mig, så istället kramar du mig hårt, pilla mig i håret, pussa på mig och berättar hur mycket du älskar mig. att aldrig vilja gå upp på morgonen när jag vet att du är ledig, att slitas ifrån dig alla dom tillfällena får mig att sakna dig. du är den underbaraste som finns, bara du. du är verkligen mitt allt. allt du har, är mitt. att kunna dela på alla hemligheter, kunna prata om allt mellan himmel och jord. att kunna se på dig hur du mår, se om du verkligen menar det du säger. det är kärlek, du är min kärlek. min fina stjärna, min prins, min bästavän, mitt allt, min alldeles egna anton 💗





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback