'

LÖRDAG

halloj! varit en lyckad kväll igår faktiskt. började med nollningen vid 15 och fyfan vad 1:orna stank, höll på att spy flera gånger haha usch. drog hem och fixade oss, sen till lokalen där de var förfest. runt halv nio drog folket till Sigges men vi festade på i lokalen! drog från festen runt halv tolv då Raffe, Adam, butte & Emma hämtade upp mig. åkte runt, till breda och köpte fyllekäk, gottigott! sen körde hem Adam runt 2. drog hem till Raffe o laddade min mobil och väntade på Anton som hämtade mig runt 3 så fick sitta och hålla mig vaken. kom hem och somnade direkt, så gött alltså och sov till 12 idag. :) idag blir en fixa dag i Antons lägenhet. bland annat städa och tvätta. har så fruktansvärt ont i fötterna efter gårdagen. hörs senare, puss!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback