'

I ALREADY KNOW

varit en lugn dag i skolan idag. beställde även studentmössa vilket känns helt overkligt. kan inte fatta att det bara är 282 dagar kvar tills det är jag som springer ut genom figys dörrar, åker lastbilsflak genom stan och går ner för storgatsbacken med balklänning, ofattbart. :') längtar men ändå inte, har så roligt i skolan. de låter knäppt men de enda vi gör är att ha öppen restaurang och äter oss feta med god mat varje dag, amaaazing :d! de ää livet. mamma hämtade mig efter skolan och ja körde en runda. la mig och självklart somnade jag haha alltså orkar inte gör jämt det xd. Anton kom hit för en stund sen och ska nog dra hem till honom nu en sväng. är riktigt slö så blir myskväll, ännu en kväll haha. myskväll varje dag hiho :) hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback