'

för ingen förstår så bra som du.

finner inga ord. finns ingen som är som du. trots alla motgångar vi haft försöker vi hålla oss starka. 
ibland lyckas vi, ibland inte. men oavsett kämpar vi på och håller ihop och även gör de bästa av situationen.  
jag vet knappt hur jag ens orkar le och skratta även fast jag vartit på botten?
jag säger inte att jag mår bra nu, men jag kämpar, och tillslut kommer jag lyckas. tillslut kan jag vara stolt.
stolt över hur starka vi är, att vi löst problemen till det dåliga och gått vidare. sikta framåt.
finns endel dagar då man inte ens orka resa sig upp, men det händer alla någon gång. 
dags att glömma och gå vidare till de ljusa studerna som faktiskt varit de bästa.
ingenting är enkelt men allt kan bara bli bättre.
 nu finns det ingenting som kan förstöra mer,ingenting som kan komma emellan.
tack vare all skit har vi börat om på ruta 1 igen och vi blir bara lyckligare än någonsin.
det va detta som behövdes för att allt skulle bli bra, kan inget annat än att tacka!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback