'

WEEKEND

hej! haft en jättemysig helg med min fina pojke♥. 
fredagen spenderade vi hemma hos anton, tände massa ljus, kollade på idol och åt godmat.
världens finaste överraskning! åkte sen hem till mig och däckade i sängen direkt typ haha mys!!
lördagen jobbade mitt hjärta till 16, lagade mat till honom som var klar tills han kom hem. 
hämtade sen upp evelina så drog vi till tommy & raffe och var hos tommy ett bra tag. sen ut och
träffade adam & emma. snart dags att planera egypten med dom, kommer bli suuuper!
idag söndag har jag bara tagit det lugnt verkligen. sov till 10 eller något sen bara myst med 
min stjärna. fixade även mat idag också, gottigott! kollar på tv just nu och nu blir det söndagsmys. 
pusss! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback