'

SÖNDAG

hallå! tog en spårvagn och skulle in till stan innan men åkte heeelt fel och vet inte hur vi hittade rätt, men tillslut såå :) just nu ligget nasse och sover och jonathan spela ps3. är verkligen dött här uppe och typ storm utanför hela tiden, orkar inteee! va inne i nordstan innan rätt länge och sen åkte överallt, lär sig nog snabbt dedär med vagnarna. kom väl tillbaka till lägenheten runt 18 och sen gick till affären och storhandlade. orkade inte gå med allt hem sen så tog bussen som åkte igenom heela stan och till våran station sist, dryygt! precis ätit lite panerad rödspätta med dillsås som vi gjort. just nu längtar jag bara tills jag är i min älsklings famn igen, eller de längtar jag till såfort jag inte är där, men just nu lite extra mycket:( vet att du läser detta min fina stjärna, snart ses vi igen♥!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback