'

Nov. 25, 2013

halloj! mobil varit konstig idag med,slänger snart den i väggen alltså. Slutade tidigt idag på praktiken. har inte varit hungrig så blev lite vatten och en apelsin till lunch. sen åkte jag hem till älsklingen. Skulle ut och gå egentligen men eftersom Anton är sjuk tog jag med mig Evelina istället ut på en runda i de goa vädret! :) efter det tog jag bilen och åkte till affären, köpte grönsaker osv och gjorde go sallad som jag åt för en stund sen med räkor. Sitter just nu och äter en morot och citronvatten och kolla på 112 liv och död eftersom Anton tvingar mig haha hans favoritprogram. Ska snart hoppa in i duschen sen krypa ner i sängen och mysa. puss!




och förresten, ni som är så besatta och som måste smsa till Anton och veta allt om hans liv kan jag ju bara hälsa att numret finns varken på hitta, Eniro eller något offentlig sida. lycka till med stalkandet! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback