'

Jag är glad att framtiden är så bra.

haft en gosiskväll med pojkarna. :) har varit i studion och hängt med anton & linus hela kvällen. nu blir det dags att sova om älsklingen kan säga godnatt till sin nya bebis iphone 5s plus nytt kort och allt, äntligen kan vi ringa gratis till varandra eftersom han äntligen skaffat samma operatör, perfaaa. inte konstigt jag fått så många samtal idag haha minst 10st / 20min hahamy love! blir att gå upp tidigt imorgon och göra frulle till anton stackarn eftersom han måste jobba i gislaved hela veckan pga att jocke är på bb, mys! :) kommer bli awesome, eller va säger du hjärtat? ;) sov så gott. puss!♥
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Blir kanon:)♥♥♥ min mobil äger din älskling;)♥♥♥ men skönt kunna ringa gratis äntligen! Sunkit att ja inte fick ha mitt gamla nr de va ju as lätt:(♥♥♥ nu ska vi sova gott puss:) love u

2013-11-19 | 00:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback