'

Ingenting står över mig.

hej! nu är jag tillbaka här i bloggen. haft en helt underbar helg, bättre kunde jag knappt tänkt mig tack vare min Anton. Inte bloggat eftersom jag lagt all tid och energi på min kära pojke. ♥




I fredags tog jag bussen hem med skolan från Göteborg och var hemma runt 17. Älsklingen kom direkt till mig när han slutade och fick världens mysigaste kväll som alltid. Kramades hela kvällen och hade mysigt :) kollade på idol, fjollbollen mellan Sverige och Portugal och lagade även god mat tillsammans. Var även ute och körde bmwn lite, roligaste på länge haha vilken rääser. Lätt att jag sno den efter vintern, kommer dock köra ihjäl mig haha. Somnade i soffan i älsklingens famn iallafall, de bästa som finns! Vaknade av att Anton hade burit in mig i sängen och bäddat ner mig och skulle krypa ner själv, finns bara fördelar med att vara liten ;)!













Vaknade i lördags runt 10 och gjorde goda baguetter till frulle, slängde oss i soffan och kollade på en film. Drog ner till åkanten runt tolv och kollade på när Sara, Marcus och Nhan tävlade, alltid lika trevligt i skolan alltså. Skulle egentligen varit jag som tävlade istället för Nhan men pluggade med körkortet och hann inte öva på tävlingen så han fick ta min plats tråkigt nog.Vill bara skita i praktiken nu och tillbaka till skolan och restaurangen, saknar det! Helt sjukt att jag snart tar studenten och att allt snart är över. Men samtidigt så längtar jag eftersom jag i princip tar studenten och sen bara drar här ifrån denna staden, bara några månader kvar:)! Kommer verkligen bli skönt. Raffe kom och hämtade mig och Anton runt 19 eller något och vi handlade plus hyrde film. Så fixade gott käk här hemma och hallonmousse och pannacotta. Somnade självklart framför filmen och vaknade när Anton och Raffe skulle dra ut, dom hade diskat och allt haha duktiga grabbar.. Men följde med ut en sväng sen hem och däckade.













Idag har jag inte gjort något speciellt förutom umgåtts med min pojke. Bakade scones i morse, Antons idé faktiskt, #bästahemmafrun är han! ;) spenderade hela morgonen i sängen och pratade massa gamla minnen från när vi började lära känna varandra 2011. Fanns verkligen hur mycket roligt som helst att prata om haha blir så knäpp när jag tänker på allt haha :d Fina minnen iallafall! Sen kom Raffe och danne hit så drog vi ut till horda och fixade Antons bil. Kom tillbaka till stan runt halv sju då mamma lagat mat till oss. Kollat på tv och nu duschat och skrubbat varandra, så gött! Ska försöka sova nu men tror inte jag kommer lyckas, Anton ska självklart kolla på Johan Falk filmen hehe. Sen blir det iallafall att nanna i världens mysigaste famn :) hoppas ni haft en lika bra helg som jag har. Puss!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback