'

i dont care, i fucking love it!

hej på er! haft en bra dag på praktiken idag, roligare än förväntat. gick hem när jag slutade och hoppade in i duschen, gjorde ansiktsmask, noppade ögonbrynen, rakade benen, skrubbade, smörjde in osv, satt även med fötterna i blöt, filade och smörjde in dom, så gött med lite tid till sig själv;) älsklingen kom hem efter jobbet och lagade god kycklinggryta till mig, bara det att han tappade typ i hela kryddburken så det eldade ur munnen haha! mening va ju att jag skulle börja träna när jag kom hem från Göteborg men eftersom jag redan är hemma blir det att tjuvstarta redan på lördag, awesome :)! är ledig imorgon så ska träffa en liten pingla och även skriva träningsschema. Så på måndag byter jag blogg förhoppningsvis där det fortfarande är min vardag men även träningstips och kost, så länge jag orka dela med mig haha. men vem som helst ska inte kunna läsa, så blir nog ett lösenord på den så folk slipper lägga sig i mitt liv, som många är väldigt bra på i denna äckliga hålan. Behöver endast stå ut ett halvår till vilket är gött :) ska pilla lite men schemat redan ikväll,är så sugen nu alltså. passa på medans Älsklingen duschar. Sov så gott natti!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback