'

Home!

Igår kväll tog jag tåget till Göteborg och idag vid 16 tog jag det tillbaka till Värnamo. Så nu är jag hemma igen, skönt men saknar ändå fina Göteborg! :) skulle egentligen haft praktik i 2 veckor till men det sög verkligen så avsluta praktiken här i denna skithålan. Åker ju snart upp till götet igen och julhandla plus gå på jul på Liseberg :) kom hem runt 18 iallafall och mamma hämtade mig på stationen. Anton visste ingenting så överraskade honom hihi :) åkte hem och lämnade Min feta packning och sen tog bilen, hämtade upp Evelina och drog till Antons lägenhet. Gömde mig medans Evelina plingade haha så kul! Glad är det minsta han blev :) har precis varit och handlat lite och ska köra hem Evelina om en stund. nu kom henko hit så nu blir det tvmys och se på tråkiga fjollbollen Puss!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback