'

Q - A

Vad heter du i andranamn? - Maria
Har du några piercingar? ja
Var? - öronen, näsan och navlen, mayybe tungan
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - helst tillsammans med min älskling, annars själv!
Väljer du filmkväll framför utekväll? - beror på vad jag är på för humör! 
Vad tycker du om med dig själv? - pratglad, kärleksfull oh happy!
Din sämsta egenskap? - är jag glad, är jag jätteglad. är jag ledsen, är jag jätteledsen. 
Är du dag eller nattmänniska? - ibland dag och ibland natt haha
vad har du på dig just nu? - mjukisar och myskofta plus mysstrumpor
Är du nöjd med ditt utseende? - sådär, men snart drar träningen igång på allvar läängtar :)
Vad vill du ändra med ditt utseende? - de märker vi ;)
Är du i ett förhållande just nu? - absolut ♥
Har du varit kär på riktigt någon gång? - nuuuja!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja, faktiskt 
Hur många har du varit riktigt kär i? - min finaste prins.
Har du kysst en kompis någon gång? - tror inte de haha
Vem vet allt om dig? - min bästastepojke & puffen!
Vem skulle du vilja träffa just nu? - min älskling.
Vem saknar du mest just nu?- anton, mamma & xantho.
Vem av dina vänner bor längst ifrån dig? - Sofia & Jonas.
Vem krama du senast? - Min anton
Vem står dig närmast? - rätt många faktiskt! :) 

Familj & vänner. 
Vem vill du träffa oftare? - ellü
Vem ringer du när du är ledsen? -brukar inte ringa någon.
Snusar du?- Nej usch
Röker du? - nej, och har aldrig gjort. 
Har du blivit jagad av polisen? - haha jagad och jagad, inte bara jag:)
Har du druckit så mycket att du spytt? - Hahaha ja
Nej dricker du alkohol varje helg? - Nej
Har du varit i slagsmål någon gång? - tror inte det
Har du kysst ett ex efter att ni gjort slut? - nej
Skulle du vilja vara berömd? -nej 
Har någon sett dig i underkläder de senaste två dagarna? - nej
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms utav? - gärna haha!
Har du några tatueringar? - nej inte ännu
Skulle du vilja tatuera dig? - få see
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? - Ja
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? - beror på om dom vet vart jag är eller gör.
Tror du andra tycker illa om dig? - Finns det säkert, men kunde inte bry mig mindre :)
Brukar du skratta för dig själv? - de händer hahaha!
Var bor du? Äckliga värnamo men förhoppningsvis inte så länge till. 
Trivs du där? de sista man kan göra!
När mår du bra? när jag är med dom jag tycker om
Är du blyg? beror på i vilket sammanhang, men jaa
Är du nöjd med ditt liv? varför vara missnöjd när man kan vara lycklig?
Är det okej att gråta? Ja!
När grät du senast? igår tror jag
Vill du gifta dig? när jag blir lite äldre ja 
Ha barn? de klart, men inte föda dom haha
Vilken ögonfärg har du? Grön
Varit medvetslös? tror inte det
Hånglat med nån riktigt ful? minns inte
Hånglat med fler än 50 pers? nej
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? nej
Åkt polisbil? nej
Gjort nåt olagligt? ja
Fått din mamma att gråta? ja, är jag ledsen så - är hon ledsen och tvärtom
Slagit ner någon? nej
Sagt jag älskar dig och menat det? säger bara det om jag verkligen menar det
Använder du hårspray? - bara när jag lockar håret
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande såklart.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - nej 
Uppsatt hår eller utsläppt? - flätor!
Vill du bli modell? - nej
Har du varit med på TV? - tror inte det
Vad är klockan nu? 22:40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback