'

Min helg i bilder

hej på er! förlåt att bloggat så dåligt, inte haft tid och humöret har inte varit på topp! i lördags åkte älsklingen på bilträff och jag stannade hemma för att plugga. Evelina drog med mig ner till donken & efter det träffade vi på Paul och höna på stan. sen kom Paul & Linus hem till mig & även basse o Evelina. umgick och pratade bara, såg även på Hercules och åt på max. dom drog hem runt 1 och Adam hämtade mig. för er som vet va de kaozz i hela stan & polisen plockade in min pojkvän helt utan anledning, men det ska dom få äta upp :) för er som vill läsa om går dagen så kan ni gå in på mirellathelander.se men tror dock inte att någon har missat de haha. kom hem runt fyra i morse och duschade sen somnade gott bredvid Anton. vaknade runt tio idag o han åkte ut blev intervjuad osv. jag har legat hemma hela dagen, tvättat & pluggat. runt 18 kom mitt hjärta hem och hoppade på mig med en bamsekram & några mysiga pussar, precis vad man behöver ibland för att få upp humöret. vi lagade mat & sen åkte han på wsrmöte men eftersom denna veckan kommer döda mig så va ja hemma o pluggade :) duktig tjej! har precis ätit en kvällsmacka och ligger i sängen och ska nana med mitt fina hjärta.. måste njuta järnet denna veckan, mer får ni veta någon annan dag. lägger upp massa bilder från min helg här nedanför. godnatt på er, sov så gott. PUSS! ♥




ihoptryckta.se hahaha












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback