'

Friiday

känner att jag suger på att uppdatera haha men inte på konstigt när mobilen är sönder. plus igår kraschade min skoldata..med alla arbeten på men Anton försöker rädda h-disken. hoppas på det bästa. och inte nog med det så fick Anton lämna in sin bil idag. allting går emot och går sönder nu. varför? hade iallafall ingen bra dag igår förutom att jag jobbade och somnade sent med en snarkande Anton i min famn. bortsett från all skit så är väl livet rätt bra ändå haha xd! hade franskaNP muntligt vid 8 och det gick hur bra som helst, kändes bra för en gångs skull. :) givetvis när jag hade tänkt att sola..försvann solen. ska iallafall spendera min dag med mitt hjärta som är ledig :) skulle egentligen till Falkenberg ikväll och övernattat där..om Antons bil nu inte skulle ballat ur. få se vad felet är och fixa allt. ska göra lite mat nu & sen mysa resten av förmiddagen. puss så länge!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback