'

En kväll i forsheda!

känner att bloggen inte är riktigt update haha. Men har inte tid jag är med Estelle hela tiden. de blir bättre när hon åkt hem :). Första dagen i skolan för denna veckan. haft en bra dag som började med Boda Borg. kom till Värnamo runt tre sen hämtade min underbara älskling oss, min finaste stjärna. åkte och kollade på en film i lokalen där massa folk va, orkar inte rabbla att som kom och gick. drog hem runt fyra och fixade för kvällen som vi spenderade hos en vän i forsheda. grillade och hade roligt. jag och jossan va grillmästare, riktigt bra blev de :)! efter de blev de kladdkaka och massa tjöt. självklart hämtade mitt fina hjärta oss, min prins! om jag skulle beskriva vad du är och vad du betyder för mig, så skulle de ta hela livet, så jag har en lång tid på mig :* bara min, min alldeles egna! har precis krupit ner och ska sova nu så vi hörs imorgon. puss & godnatt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback