'

Det är alltid för tidigt att ge upp, men det är aldrig försent att försöka.

Hej på er eller go'kväll rättare sagt! haft en jobbig dag idag faktiskt. började med nationella i franska, det sög plus var skitsvårt så satsar på mitt första F :) någongång måste bli den första. de var slut vid 12 & då gick jag till restaurangen och hade servering med nasse. slutade runt 15 & hade omprovstillfälle så gjorde 2 små prov som gick bra :) 3 prov idag och 2 imorgon. skönt att det äntligen är över snart. har fått slut på energi och orkar knappt bry mig längre :) kom hem runt 16 och va utelåst eftersom Anton hade min nyckel o han jobbade så mamma fick åka från jobbet o låsa upp. ligger just nu och ska somna till en film med mitt hjärta och lyxar till det med lite chips och dipp. mys! hörs imorgon pusshej!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback