'

Bästa som finns!

äntligen hemma och får sova tillsammans med min älskling för första gången på en vecka. äntligen säger jag bara haha! just nu ligger han och sover på mitt bröst medans jag pillar han i håret, så mysig så. min fina älskling :') har haft en mysig kväll i lokalen med allt möjligt folk. grillade & så först, sen myst i soffan och kollat på epicmovie. drog även ut en sväng innan och åkte räsebil och dunkade musik. finns bara en kille i världen som är så bra och det är min! "det är bra med automat så man slipper växla så kan vi hålla handen hela tiden". måste sova nu för ska upp i tid imorgon. kommer sova som en riktig prinsessa tillsammans med min prins, de bästa som finns. puss och godnatt vänner & ovänner :D










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback