'

Sov gott!

inte hunnit skriva idag så slänger upp ett inlägg nu :). var i köket idag med Saran,Fanny, nasse & orre, helt okej. mamma hämtade mig runt halv fyra, åkte hem en snabbis och sen till coop där Ella hämtade mig. så åkte vi till teorikurs på trafikskolan men var bara information som va 1 timme. mamma hämtade mig vid 17 & gjorde mat till älsklingen när vi kom hem, riktigt gott blev det! Gick sen och la mig i sängen för att vila & upp o gymma vid 20,men självklart snarkade både jag o Anton haha,mys! sov en stund o duschade tillsammans. nu har jag lagt mig igen & ska sova med mitt hjärta med massa mysiga ljus. skriver mer imorgon, då det blir en lång dag i skolan, nattipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback