'

sleep well

gick precis & kröp ner i min mysiga säng med min mysiga babe. vi ligger här som två sjuklingar :( orkar inte igen! den förbannade urinvägsinfektion är tillbaka så ligger och fryser nu och har hur ont som helst så ska till läkaren imorgon igen, fuck that! och älsklingen med feber & ont i halsen, puss på dig iallafall min fina prins! börjar 14 imorgon men få se om jag palla mig ner till skolan för en lektion, beror på hur jag mår. har sovit ända sen jag kom hem idag, slutade 2 timmar tidigare så kom hem efter 15. sen nu kollat på tv i 2 timmar. det är väl min månadsförbrukning ungefär haha, ser aldrig på tv. nu ligger någon plutt och halvt snarkar bredvid mig så bäst jag är mysig! kommer vara uppe 300 gånger på toa inatt men hoppas ni sover bättre, nattinatt puss :*










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback