'

sjuuk tjej här ja! :(

ligger i soffan & är hur seg som helst. ska försöka laga något som jag kan äta. var på sjukan innan som jag skrev i förra inlägget. fick bara reda på att det var urinvägsinfektion men fick då ingen antibiotika eftersom bakterierna skulle på "odling". så kan dom se vilket antibiotika jag behöver.. klarade 2 veckor och nu är skiten tillbaka. så nu ska jag klara mig 2 dagar utan medicin, vill inte ens tänka på hur det blir inatt. och om jag får feber måste jag ringa direkt, annars kan jag bli riktigt sjuk & få fel på njurarna osv..värnamo sjukhus i ett nötskal alltså! längtar till älsklingen kommer hem så jag kan få åka ut en liten runda, dör snart så tråkigt det är att sitta inne men samtidigt inte kunna göra något :( 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback