'

nanetajm!

nu är vi hemma efter en roadtrip till Jönköping. hade möte en timme hos Adam sen drog jag, älsklingen, Adam & Daniel till Jönköping för att kolla & planera lite inför kommande race. längtar så gaaaalet mycket till sommaren, kommer bli så mke roligt i sommar känner jag på mig! har precis lagt oss just nu, nyduschade och mysiga. :) ligger & kolla lite resor & hoppas det dyker upp något snart. skrev förut att de inte bli Egypten pga att allt bara går emot men om de dyker upp något billigt och bra och rätt datum så åker vi såklart. man kan ju alltid hoppas. annars får vi göra något annat mysigt på lovet eftersom Anton ändå är ledig, Stockholm eller något kanske :) ska nana nu & imorgon blir det vara i serveringen. pussnattinatt!


jag älskar dig mest min fina prins, lämnar dig aldrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback